دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در مراغه

تبریز (پانا)-فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سارق خودرو و لوازم داخل آن با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی، سرهنگ توحید فارسی گفت: در پی چند فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش بی وقفه شبانه روزی و تحقیقات فنّی ماموران پلیس آگاهی سرانجام سارقی در این خصوص شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم دستگیر و یک دستگاه خودروی پراید مسروقه و اموال سرقتی از مخفیگاه متهم کشف شد.

فارسی اضافه کرد: در بازجویی های به عمل آمده متهم با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی به سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در شهر مراغه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مراغه با بیان اینکه خودرو و اموال مسروقه بعد از شناسایی به مالباختگان تحویل شد، افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی همچنین تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین بسترهای بروز سرقت در این پرونده، بی توجهی صاحبان خودروها به توصیه های پلیس و عدم بکارگیری تجهیزات ایمن و بازدارنده از سرقت بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از شهروندان خواست خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک کرده و در جهت پیشگیری از سرقت، خودروی خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار