بازگشت ۴۵ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید در اردبیل

اردبیل(پانا) - فرماندار اردبیل اعلام کرد امسال ۴۵ واحد تولیدی راکد در این شهرستان شناسایی و برای فعال شدن آن برنامه‌ریزی شده است.

کد مطلب: ۱۱۹۶۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت ۴۵ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید در اردبیل

مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در جریان بازدید از دو واحد طراحی و تولید ماشین آلات صنعتی در اردبیل گفت: امسال ۴۵ واحد تولیدی راکد در این شهرستان شناسایی شده و این واحد‌های راکد تا پایان سال به چرخه تولید باز می‌گردند و در صورت تحقق این امر برای ۶۸۰ نفر فرصت اشتغال فراهم خواهد شد.

او اضافه کرد: در سال گذشته ۲۸ واحد تولیدی با صرف ۴۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان فعال شده و برای ۷۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

فرماندار اردبیل حمایت از واحد‌های تولیدی، تامین زیرساخت‌های لازم و احیای واحد‌های راکد را ضروری دانست و گفت: استفاده از تمام ظرفیت واحد‌های تولیدی که دارای زیرساخت‌های لازم هستند از طریق ارائه تسهیلات و رفع سایر موانع تولید از جمله اولویت‌های کاری بخش صنعت در سال جاری است.

امامی یگانه با اشاره به ایجاد اشتغال در واحد‌های تولیدی کوچک گفت: حمایت‌ها از این واحد‌ها مورد توجه قرار گرفته و اقدامات خوبی هم در شهرستان از قبیل ارائه تسهیلات و تامین زیرساخت‌ها برای واحد‌های کوچک انجام شده است.

او بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم اولویت اساسی مسئولان استان است و برنامه‌ریزی شده امسال با اجرای طرح‌های اشتغال‌زا زمینه رونق اقتصادی در این شهرستان فراهم شود.

فرماندار اردبیل درباره اعطای تسهیلات مشاغل خانگی افزود: یکی از اولویت‌های توسعه اشتغال، اعطای تسهیلات مشاغل خانگی است که با ارائه تسهیلات، برای ۲۱۱ نفر شغل ایجاد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار