مدیر کل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

شرکت 29 هزار و 43 داوطلب استان در آزمون کنکور سراسری سال 1400

سنندج(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از شرکت 29 هزار و 43 داوطلب استان در آزمون کنکور سراسری سال 1400 خبر داد و گفت همزمان با سراسر کشور آزمون کنکور سراسری نهم لغایت 12 تیرماه در استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۹۶۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 29 هزار و 43 داوطلب استان در آزمون کنکور سراسری سال 1400

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان رشید قربانی با اعلام این خبر گفت: آزمون کنکور سراسری سال 1400 با رقابت 29 هزار و 43 داوطلب در رشته های هنر، ریاضی و فیزیک، انسانی، تجربی و زبان های خارجه از روز 9 لغایت 12 تیرماه همزمان با سراسر کشور در حوزه های آزمونی استان برگزار می شود.

وی افزود: آزمون کنکور سراسری رشته هنر صبح روز چهارشنبه نهم تیر، آزمون رشته ریاضی و فنی و انسانی صبح روز پنجشنبه دهم تیر، آزمون تجربی صبح روز جمعه 11 تیر و آزمون زیانهای خارجی صبح روز شنبه 12 تیرماه برگزار می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: آزمون کنکور سراسری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری در شهرهای سنندج، مریوان، سقز، بانه، دیواندره، بیجار، کامیاران، قروه، دهگلان و سروآباد برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه از مجموع 29 هزار و 43 داوطلب شرکت کننده در آزمون سراسر سال 1400 تعداد 16 هزار و 296 نفر دختر و 13 هزار و 797 نفر پسر هستند به آمار داوطلبان شرکت کننده به تفکیک رشته پرداخت و گفت: در گروه آزمایشی ریاضی 2 هزار و 141 نفر، گروه آزمایشی تجربی 12 هزار و 438 نفر، در گروه آزمایشی انسانی 8 هزار و 474 نفر ، در گروه آزمایشی هنر، دو هزار و 8 نفر و در گروه آزمایشی زبان های خارجه نیز سه هزار و 982 نفر شرکت کرده اند.

قربانی در پایان به زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کنکور سراسری نیز اشاره کرد و گفت: داوطلبان کنکور سراسری از روز یکشنبه 1400/04/06 تا روز سه شنبه 1400/04/08 می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

توضیحات سایت سازمان سنجش در خصوص نحوه‌ و زمان پرینت برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون :

کارت‌های‌ شرکت در‌ آزمون‌ همه متقاضیان‌ به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه مورخ 1400/04/06 لغایت روز سه‌­شنبه مورخ 1400/04/08 برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. متقاضیان‌ شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (16 رقمی) و نام و نام ­خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. متقاضیانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروههای آزمایشی دوم و سوم (گروه­های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود نیز اقدام کنند. متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس­دار و ارائه آن الزامی است. متقاضیان در صورت مشاهده نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون، می‌بایست مطابق بند «ب» این اطلاعیه به حوزه ­های رفع نقص کارت مندرج در جدول شماره 2 (موجود در ذیل همین اطلاعیه) مراجعه کنند.

چنانچه نسبت به اطلاعات مندرج در بندهای الف، ب، ج و د به شرح ذیل معترض می‌باشید ضروری است برای بررسی موضوع صبح ها از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعد از ظهرها از ساعت 14:00 الی 18:00 روزهای اعلام شده طبق زمان بندی مندرج در ذیل به نماینده سازمان سنجش مستقر درباجه رفع نقص حوزه مربوطه براساس جدول شماره 2 (ذیل همین اطلاعیه) مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار