تشکیل کانون یاریگران زندگی در بیش از 70 مدرسه منطقه 3 

تهران (پانا) - فیروز یارمحمدی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 3 با اشاره به اینکه امسال در بیش از30 در صد از مدارس منطقه، کانون های یاریگران زندگی تشکیل شد، هدف را ظرفیت سازی جهت جلب مشارکت همسالان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و رفتار های پر خطر دانست.

کد مطلب: ۱۱۹۵۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کانون یاریگران زندگی در بیش از 70 مدرسه منطقه 3 

فیروز یارمحمدی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 3 در جلسه مجازی که به مناسبت هفته ی مبارزه با مواد مخدر با حضور مسئولین اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزارشد گفت: امسال در بیش از30 در صد از مدارس منطقه، کانون های یاریگران زندگی با هدف ظرفیت سازی جهت جلب مشارکت همسالان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و رفتار های پر خطر تشکیل شد.
یارمحمدی در ادامه افزود: در راستای آموزش های رشد مدار، کارگاه های آموزشی در شبکه ی شاد و وبینارهای ترویجی و توجیهی در بستر روشکا برای جامعه هدف یعنی دانش آموزان، اولیاء و کارکنان مدرارس برگزارشده است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 3 در ادامه با اشاره به موضوع پیگیری پروژه های کوچک در مدارس گفت: حدود 50 پروژه کوچک پس از بحث و تبادل نظر بین اعضای کانونها و تدوین و ترسیم درخت مشکلات و راهکارها، با حمایت ذینفعان مدرسه ای و محله ای اجرا ومستند سازی شد، که گزارش کمی و کیفی آن توسط کارشناس پیشگیری منطقه به اداره کل ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار