مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی مطرح کرد:

ارائه خدمات حقوقی به مددجویان در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی

تبریز (پانا) - مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از ارائه 673 خدمت حقوقی و قضایی رایگان به مددجویان تحت حمایت در سه ماهه نخست سال 1400 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات حقوقی به مددجویان در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی

محمد کلامی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به ارائه خدمات قضایی و حقوقی رایگان به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی افزود: 294 وکیل خیّر در سه ماهه نخست سال جاری براساس نیاز موجود، علاوه بر پاسخگویی به نیازهای حقوقی مددجویان، پرونده‌های قضایی آن‌ها را پذیرفته و تا حصول نتیجه پرونده‌ها را دنبال کردند.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون وکلای خیّر در قالب 30 میز خدمت در سطح مراکز کمیته امداد استان فعالیت داشته و 52 پرونده نیز در محاکم قضایی پیگیری شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه وکلای نیکوکار بدون چشمداشت بدنبال حل مشکلات مددجویان هستند، گفت: توجه به نیازهای حقوقی مددجویان و معاضدت قضایی آنها از جمله اولویت های مهم کمیته امداد استان است.

وی با قدردانی از سازمان بسیج حقوقدانان استان، کانون وکلا و کانون سردفتران استان به لحاظ تعامل و همکاری خوب با کمیته امداد، افزود: با احقاق حقوق مددجویان به دنبال توانمندسازی این قشر از جامعه هستیم تا کمک بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت گیرد.

کلامی، برگزاری کلاس های آموزش حقوقی را از دیگر برنامه‌های در دست اجرا برای مددجویان عنوان کرده و گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 35 کلاس آموزشی برای 2348 مددجوی استان برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار