امروز؛ آخرین مهلت ثبت سفارش کتب درسی پایه‌های تحصیلی مختلف

تهران (پانا) - ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان میان پایه از سه شنبه اول تیرماه به مدت 5 روز تمدید شد و امروز آخرین مهلت این موضوع است.

کد مطلب: ۱۱۹۵۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
امروز؛ آخرین مهلت ثبت سفارش کتب درسی پایه‌های تحصیلی مختلف

با درخواست مدارس، مناطق و مدیرکل آموزش و پرورش برخی استان‌ها، سامانه ثبت کتاب درسی به مدت 5 روز از تاریخ 1400/4/1 تا امروز 1400/4/5 برای دانش‌آموزان میان پایه (دوره ابتدایی پایه‌های دوم تا ششم و دوره اول متوسطه پایه‌های هفتم و هشتم و دوره دوم متوسطه پایه‌های یازدهم و دوازدهم) که به هر دلیل کتاب درسی خود را ثبت نام نکرده اند؛ فعال شد.

ضرورت دارد خانواده‌ها و مدارس در این فرصت زمانی سفارش دانش‌آموزان را در سامانه ثبت کنند مسئولیت بررسی، اطلاع رسانی و پیگیری سفارش دانش‌آموزان بر عهده مدارس است.

مطابق تقویم زمانی مندرج در شیوه نامه سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1401 - 1400 و اطلاع رسانی قبلی از طریق رسانه ملی، پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق و پیگیری مدیران مدارس، زمان ثبت سفارش کتاب درسی دانش‌آموزان میان پایه در تاریخ 22 خردادماه به اتمام رسیده بود که اکنون به مدت 5 روز از اول تیر تا امروز 5 تیر تمدید شده است.

پس از پایان مهلت تمدید ثبت نام میان پایه‌ها بلافاصله دانش‌آموزان ورودی پایه‌های اول، هفتم و دهم می‌توانند از فردا 1400/4/6 پس از ثبت نام در مدرسه با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir، سفارش کتاب درسی خود را ثبت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار