برگزاری کلاس‌های دوره تابستانی ویژه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در فارس

شیراز (پانا) - به گفته معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش فارس کلاس های دوره تابستانی ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم درفارس برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۹۵۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس‌های دوره تابستانی ویژه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در فارس

رسول قانونی گفت: این کلاس‌ها هرساله در فصل تابستان ویژه دانش‌آموزانی که در امتحانات خرداد ماه نمرات قبولی را کسب نکرده بودند برگزار می‌شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش فارس گفت: این دانش‌آموزان در انتها با کسب نمرات مستمر و همچنین شرکت در آزمون پایانی وکسب نمره قبولی می‌توانستند در پایه تحصیلی خود قبول شوند.

قانونی گفت: امسال علاوه براین گروه، دانش‌آموزانی هم که نمرات قبولی را کسب کرده‌اند اما تمایل دارند تا بنیه علمی خود را قوی‌تر کنند می‌توانند دراین کلاس‌ها شرکت کنند اما در انتها از آنها آزمونی گرفته نمی‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش فارس هدف از برگزاری این کلاس‌ها را بهبود فرایند آموزشی و جبران نقایص تحصیلی و همچنین کاهش افت تحصیلی عنوان کرد.

رییس اداره دوره دوم آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس نیز گفت: این کلاس‌ها به مدت 6 هفته برگزار خواهد شد.

علیرضا شجاعی‌پور گفت: ثبت‌نام این کلاس‌ها در نیمه اول تیرماه آغاز و در نیمه دوم تیرماه نیز کلاس ها رسما آغاز خواهند شد.

رییس اداره دوره دوم آموزش متوسطه آموزش وپرورش فارس گفت: چنانچه پس از برگزاری امتحانات خردادماه، تعدادی از دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در یک یا چند ماده درسی شرایط قبولی راکسب نکرده باشند، می‌توانند در کلاس‌های دوره تابستانی شرکت کنند.

شجاعی پور گفت: تشکیل کلاس‌ها در چارچوب سیاست‌های مصوب ستاد ملی مقابله با بیماری فراگیر در مناطق با وضعیت آبی و زرد به شیوه حضوری مطابق با دستورالعمل‌های مربوط و در مناطق با وضعیت نارنجی و قرمز به صورت مجازی است.

رییس اداره دوره دوم آموزش متوسطه آموزش وپرورش فارس گفت: شیوه نامه اجرایی این کلاس‌ها در اوایل هفته آینده به تمامی مدارس متوسطه دوم استان اعلام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار