رییس سازمان دانش آموزی استان همدان در جلسه با خبرنگاران پانا عنوان کرد:

پانا یک فرصت استثنایی است

همدان(پانا) - جلسه رسمی خبرنگاران پانا در استان همدان با حضور رییس سازمان دانش‌آموزی و دبیر پانا استان در محل سازمان دانش‌آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پانا یک فرصت استثنایی است

همچنین رییس مجلس دانش آموزی استان همدان و دانش‌آموزان پیشتاز نیز در این جلسه حضور داشتند.

در ابتدای جلسه رضا میرزایی رییس سازمان دانش آموزی استان گفت: پانا متعلق به دانش آموزان است و بدون آنها نمی‌تواند فعالیت کند.پانا یک فرصت استثنایی برای دانش آموزان علاقمند به خبرنگاری است.

وی در رابطه با اهداف پانا گفت: هدف اصلی پانا کمک به رشد اجتماعی دانش آموزان است. همچنین از دیگر اهداف پانا تربیت نسلی مسوولیت پذیر و دارای روحیه مطالبه گری است.

میرزایی به پیشینه پانا اشاره کرد و گفت: بسیاری از خبرنگاران توانمند و خبره افرادی بودند که فعالیت خود را با پانا شروع کردند و پانا زمینه رشد آنها شد. خیلی از افرادی که زمانی در پانا فعالیت داشتند اکنون در ادارات و ارگان های مختلف مشغول به کار هستند و شغل مناسبی هم دارند.

وی در رابطه با امکانات خبرنگاران گفت: دفتر پانا در اختیار خبرنگاران است و هر زمان که بخواهند می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند. این دفتر دارای سه سیستم متصل به شبکه اینترنت است که برای تهیه، ویرایش و مطالعه اخبار کاملا مناسب هستند. همچنین کتب و منابع مطالعاتی مختلف نیز در اختیار دانش آموزان است.

وی به خبرنگاران توصیه کرد: پیش از هر چیز مطالعه کنند و بیش از هر چیز خبر مطالعه کنند تا با ساختار خبر آشنا شوند.

در این جلسه خبرنگاران نیز نظرات خود را عنوان کردند و از دغدغه های خود گفتند.

در پایان جلسه دبیر پانا استان همدان ضمن جمع بندی صحبت ها گفت: در سطح شهر خبر فراوان است و خبرنگاران می‌توانند در هر موضوعی که علاقمند هستند خبر تهیه کنند. خبرنگاران باید دارای روحیه کنجکاوی و مطالبه گری باشند و در هر موضوعی با کنجکاوی و مقاومت حق خود و مردم را از مسوولان مطالبه کنند. البته که این مطالبه گری در کمال احترام باید صورت بگیرد.

وی افزود: ما در صدد افزایش علم و آگاهی خبرنگاران هستیم تا ضمن پرورش یک نسل خوب، خبرنگارانی توانمند و حرفه‌ای به جامعه خبرنگاری ایران تحویل دهیم. افزایش علم اولین گام در هر فعالیت است و خبرنگاری هم همین‌گونه است.

وی با اشاره به صحبت های ریاست سازمان گفت: تمام امکانات سازمان دانش آموزی در اختیار دانش آموزان است و سازمان دانش آموزی در تمام مراحل حامی و پشتیبان خبرنگاران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار