افتخارآفرینی دانش‌آموز پیشتاز رباط‌‌‌کریم در جشنواره تابستانه ‌شاد

رباط‌کریم(پانا)- دانش‌آموز افتخارآفرین آموزش و پرورش رباط‌کریم، موفق به کسب رتبه‌ اول کشوری در جشنواره‌ تابستانه شاد شد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش‌آموز پیشتاز رباط‌‌‌کریم در جشنواره تابستانه ‌شاد

ریحانه قربانی، دانش‌آموز ‌‌برگزیده ‌رشته‌ مخابرات‌ و جهت‌یابی تشکل پیشتازان، سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ‌رباط کریم‌ در ‌‌اولین جشنواره تابستانه شاد در خصوص عضویت در تشکل پیشتازان به پانا گفت: پیشتاز بودن قدرت همکاری در کارهای گروهی و تیمی را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود دانش‌آموزان مهارت‌های اجتماعی را بیاموزند.

او بیان کرد: منش‌‌های پیشتازان از دانش‌آموزان انسان‌هایی والا را برای زندگی‌می‌سازد و آنها را به خداوند متعال نزدیک تر می‌کند. پیشتاز بودن سبب می‌شود زندگی در شرایط سخت و دشوار را دانش‌‌آموزان بیاموزند.

قربانی افزود: من در فعالیت‌های گوناگونی حضور داشتم و رتبه‌هایی نظیر مسابقه آسیب‌های اجتماعی، طرح جابر‌بن‌حیان در منطقه و کشور و جشنواره ترنم مهر منطقه‌ای را کسب کردم.

این دانش آموز برگزیده درباره نحوه برگزاری جشنواره تابستانه شاد اظهار کرد: جشنواره تابستانه شاد در سه بخش منطقه، استان و کشور ویژه دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز سراسر کشور برگزار شد. خداوند را شاکرم که توانستم به این رتبه بزرگ دست‌یابم، از همراهی والدین، مدیر و کادر آموزشی مدرسه نیز، کمال تشکر را دارم.

خبرنگار دانش‌آموز: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار