حرکت ارزنده آموزشوپرورش استثنایی بوشهر
پیادهسازی اطلس یادگیری
تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی در پنجمین نشست شورای راهبری سازمان از حرکت ارزنده آموزشوپرورش استثنایی استان بوشهر در پیادهسازی اطلس یادگیری تقدیر کرد.
به گزارش روابطعمومی و امور بینالملل سازمان آموزشوپرورش استثنایی، سید جواد حسینی در بخشی از این نشست که با محوریت ارائه گزارش آموزشوپرورش استثنایی بوشهر برگزار شد گفت: آموزشوپرورش استثنایی استان بوشهر در پیادهسازی اطلس یادگیری با رویکرد انعطافپذیری آموزش عملکرد خوبی داشته است. اکثر معلمان و دانشآموزان این استان از آموزشهای مجازی بهرهمند شدهاند و این کار باید حتی در صورت باز شدن مدارس ادامه پیدا کند.
حسینی با بیان اینکه عملکرد آموزشوپرورش استثنایی بوشهر در اجرای بستههای تحولی از میانگین بالاتر است، گفت: تولید نرمافزارهایی در حوزههای اوتیسم و توانبخشی توسط همکاران آموزشوپرورش استثنایی بوشهر کار ارزشمندی است.
رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی به تهیه ۶۰۹ تبلت توسط آموزشوپرورش استثنایی بوشهر اشاره کرد و گفت: شرکت پتروشیمی استان بوشهر ظرفیت بیبدیلی در تأمین تجهیزات نهضت توانافزایی است که باید نهایت بهره را از آن برد.
حسینی با اشاره به عملکرد استان بوشهر در بسته توسعه مشارکتها گفت: مشارکت ۸۵ معلم در طرح جام، اجرای ۳۸ درصدی طرح نظارت همتا، بهکارگیری ۱۹۸ اولیا متخصص در طرح مدرسه یاری و بهکارگیری ۴۰۰ دانشآموز در طرح هر دانشآموز یک نقش یک تشکل از اقدامات ارزشمند آموزشوپرورش استثنایی بوشهر است.
وی با اشاره به افتتاح ۴ باشگاه پیشکسوتان توسط آموزشوپرورش استثنایی بوشهر گفت: آموزشوپرورش استثنایی بوشهر حضور مؤثری در طرح ۱۰۰ دبیرخانه ۱۰۰ مدرسه داشته است و تفاهمنامههای زیادی با دستگاههای اجرایی منعقد شده است.
حسینی در پایان گفت: راهاندازی سه مرکز مشکلات ویژه یادگیری و ایجاد نمایشگاه دائمی آثار و دستاوردهای دانشآموزان از دیگر جمله اقدامات خوب استان بوشهر است.
ارسال دیدگاه