دوره آموزشی مربیگری و داوری رشته‌های ورزشی والیبال و بسکتبال در شهرستان دشتی برگزار شد

بوشهر(پانا)_ رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت دوره آموزشی مربیگری و داوری رشته‌های ورزشی والیبال و بسکتبال در سالن ورزشی شهید سلیمانی خورموج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی مربیگری و داوری رشته‌های ورزشی والیبال و بسکتبال در شهرستان دشتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی ، منوچهر هوشیار اظهار کرد: دوره آموزشی مربیگری و داوری رشته های ورزشی والیبال و بسکتبال در سالن ورزشی شهید سلیمانی خورموج برگزار شد.
هوشیار گفت: این دوره با هدف بازآموزی تکنیک ها و قوانین و مقررات رشته های ورزشی والیبال و بسکتبال برای معلمان تربیت بدنی استان بوشهر به صورت زنده از طریق شبکه شاد برگزار شد.
او گفت: در این دوره، معلمان ورزش آموزشگاههای شهرستان دشتی نیز در سالن حضور داشتند و به صورت عملی از تجربیات سه تن از مدرسان استانی و کشوری این رشته ها، استاد زنده باد،استاد عبدالهی و استاد کللی ، استفاده کردند.
هوشیار با بیان اینکه دوره آموزشی بازآموزی رشته های والیبال و بسکتبال با تاکید بر کتاب راهنمای معلم و به میزبانی شهرستان دشتی برگزار شد خاطرنشان کرد: در تیر و مرداد ماه سال جاری برای دیگر رشته های ورزشی نیز دوره‌هایی از این دست و به میزبانی دیگر شهرستان های استان بوشهر برگزار می شود و این دوره از لحاظ کسب تجربه در برگزاری دوره های آموزش مربیگری و داوری حائز اهمیت است.
رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: معلمان ورزش نباید تنها به حضور در این دوره ها بسنده کنند و انتظار می رود معلمان پرتلاش به صورت های مختلف به بازآموزی و تمرین این آموزش ها بپردازند و بتوانند داشته های خود را به دانش آموزان منتقل کنند.
در پایان با حضور سید نیام الدین حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی از تعدادی از معلمان تربیت بدنی شهرستان دشتی با اهداء لوح سپاس تقدیر و تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار