مرکز نیکوکاری حضرت زینب (س) در بردسکن افتتاح شد

بردسکن (پانا) - مرکز خیریه و نیکو کاری حضرت زینب (س) شهرستان بردسکن همزمان با خجسته سالروز ولادت هشتمین پیشوای شیعیان جهان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) افتتاح شد .

کد مطلب: ۱۱۹۴۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مرکز نیکوکاری حضرت زینب (س) در بردسکن افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت مرکز خیریه و نیکوکاری حضرت زینب (س) مراسم جشن و افتتاح این مرکز با حضور فرماندار، امام جمعه و جمع کثیری از مسئولین و عاشقان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شد.

مریم ملایی مدیر این مرکز گزارشی از عملکرد 9 ماهه خود ارائه کرد و اظهار گفت: ما تلاش می کنیم تا با استفاده از ظرفیت های مردمی بستر رفع دغدغه های معیشتی محرومان و نیازمندان واقعی را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: در تمامی خدمات این مرکز نیکوکاری به نیازمندان، مشارکت مردم یک اصل بوده است و این مهم از طریق اجرای طرح های مختلف اجرا می شود و در چند ماه گذشته برای افزایش میزان مشارکت های مردمی در ابعاد مختلف کارهای فرهنگی زیادی صورت پذیرفته است.

ملائی خاطر نشان کرد: این مرکز نیکوکاری کاملا مردمی است و توسط معتمدان محلی در قالب هیات امنا اداره می شود و از ظرفیت افراد متمکن شهرستان برای رفع نیاز محرومان واقعی استفاده می کند.

مدیر مرکز خیریه و نیکوکاری حضرت زینب (س) گفت: فعالان و اداره کنندگان مرکز نیکوکاری هیچ گونه وابستگی اداری و رسمی به کمیته امداد امام خمینی (ره)و دیگر ادارات نداشته و همه فعالیت حضور آنها براساس تکلیف دینی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار