امام جمعه بخش بوستان:

کتاب قرآن کریم هدایتگر بشریت است

بهارستان دو(پانا)- امام جمعه بخش بوستان طی پیامی از دانش‌آموزان و فرهنگیان حائز رتبه‌های برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان تجلیل بعمل آورد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کتاب قرآن  کریم هدایتگر بشریت است

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بخش بوستان اظهار کرد: حضرت محمد مصطفی(ص) دو امانت گرانبها که قدر آنها محفوظ است را برای ما به یادگار گذاشته‌اند که یکی از آنها قرآن، هدایتگر بشریت و دیگری اهل بیت معظم‌الشان بودند‌.

او افزود: در این سال‌های اخیر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، می‌بایست درباره قرآن بیشتر تأمل و تفکر کرد که الحمدلله اخبار خوشی به دست ما رسیده است.

امام جمعه بخش بوستان ادامه داد: در آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان ما شاهد موفقیت دانش‌آموزان و فرهنگیانی هستیم که توانسته‌اند با حداقل امکانات و نبود دارالقرآن و...، در مسابقات استانی قرآن عترت و نماز، بهترین و با ارزش‌ترین رتبه‌ها رااز نظر کمیت و کیفیت کسب نمایند و خوش بدرخشند.

او تصریح کرد: از 96 نماینده آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در مجموع 52 رتبه در مسابقات استانی که شامل 25 نفر رتبه اول است و 11 نفر از آنها به مرحله کشوری راه پیدا کرده‌اند و 16 نفر رتبه دوم و 11 رتبه سوم را کسب کردند.

حجت الاسلام سید علی حسینی از مسئولان شهرستان ازجمله اداره اوقاف و امور خیریه بهارستان و شهرداری نسیم شهر خواست تا به نحو شایسته قدردان زحمات این دانش‌آموزان و فرهنگیان باشند.

خبرنگار دانش‌آموز: زکیه فعله گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار