ثبت نام بیش از 3200‌ نفر برای شرکت در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد

تهران (پانا) - مدیر اجرایی دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد از ثبت نام بیش از 3200 نفر از معلمان، دانش‌آموزان، دانشجو معلمان و ... در این دوره جشنواره، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام بیش از 3200‌ نفر برای شرکت در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، شهریار ابراهیمی اعلام کرد: تاکنون 3252 نفر از علاقه‌مندان به تولید محتوا شامل معلمان، دانش‌آموزان، هنرجویان و هنرآموزان هنرستان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات و دانشجو معلمان در جشنواره دهم ثبت نام کرده‌اند و طبق تازه‌ترین آمار هم اکنون افرادی از همه استان های کشور متقاضی حضور در جشنواره هستند.

وی گفت: از تعداد شرکت کنندگان تاکنون 2101 معلم، 686 دانش‌آموز، 60 هنرجو، 225 هنرآموز، 159 دانشجو معلم و 21 شرکت‌ و مؤسسه در سامانه جشنواره ثبت نام کرده‌اند و تعداد آثار واصل شده به دبیرخانه جشنواره تاکنون 1198 اثر بوده است.

گفتنی است، دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد ویژه معلمان (هنرآموزان، مدرسان) کارشناسان و کارکنان آموزشی، دانش‌آموزان، شرکت‌ها و مؤسسات علمی آموزشی توسط دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای آگاهی از شرایط شرکت در دهمین دوره جشنواره و بارگذاری تولیدات خود می‌توانند به وب‌گاه ویژه جشنواره در سایت roshd.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار