معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:

اعلام نتایج بررسی آثار جشنواره ایده های نو و تجارب اثربخش مدیران و معاونان شهر تهران

تهران(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش تهران، از داوری آثار جشنواره ایده‌های نو و تجارب اثربخش مدیران و معاونان دوره اول متوسطه شهر تهران در مرحله استانی و اعلام نتیجه تا پایان خرداد ۱۴۰۰ خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج بررسی آثار جشنواره ایده های نو و تجارب اثربخش مدیران و معاونان شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، نتایج بررسی آثار مرحله استانی جشنواره ایده های نو و تجارب اثربخش مدیران و معاونان دوره اول متوسطه شهر تهران اعلام شد.
پانته آ دری، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش تهران بزرگ، هدف از اجرای این جشنواره را تجربه گردانی و انتشار ایده های برتر مدیریتی و در نهایت تشکیل بانک ایده‌های نو و تجارب اثربخش و ایجاد دسترسی برای همه مدیران و معاونان مدارس دوره اول متوسطه دانست و گفت: این طرح به دنبال توانمندسازی منابع انسانی با تاکید بر ارتقا و ثبات مدیریت در زیر نظام راهبری و مدیریت بوده و با محوریت مخاطبین مدرسه ( مدیران و معاونان مدارس دوره اول متوسطه) در سال تحصیلی۱۳۹۹-۱۴۰۰ برگزار شده است.

او در ادامه افزود: محور اصلی این فراخوان ملی، ایده‌های نو و تجربه‌های اثربخش مدیران و معاونان مدارس بر اساس الگوی تعالی مدیریت مدرسه رقم خورده و در زمان بیماری کووید ۱۹(کرونا) بوده است.

گفتنی است ۴۲۶ اثر از مدرسه به منطقه در سامانه توسط مناطق ثبت شده که از این تعداد ۸۷ اثر از سوی مناطق به دبیرخانه مستقر در اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال شده است.

آثار برگزیده استانی به کشوری پس از بررسی توسط کارگروه مدیران و کارشناسان دوره اول متوسطه تا پایان خرداد، ۵ اثر به دبیرخانه کشوری اعلام و نتایج داوری و ارسال آثار برگزیده به وزارت تا تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ انجام خواهد شد. همچنین بانک ایده‌های نو و تجارب اثربخش تا ۱۵شهریور ماه جاری در دسترس همه مدیران مدارس دوره اول متوسطه قرار گرفته و در مهر‌ماه ۱۴۰۰ سال جاری نتایج نهایی مشخص می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار