پیام تشکر مدیرکل آموزش و پرورش استان از مشارکت فرهنگیان و رای اولی ها در انتخابات

زنجان (پانا) - حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با انتشار پیامی از مشارکت حداکثری فرهنگیان و دانش آموزان رای اولی در انتخابات تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تشکر مدیرکل آموزش و پرورش استان از مشارکت فرهنگیان و رای اولی ها در انتخابات

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به حماسه حضور مردم در پای صندوق های رای، از حضور و مشارکت قاطبه فرهنگیان و دانش آموزان رای اولی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا تقدیر کرد.
بنا بر این گزارش مدیرکل آموزش و پرورش استان، انتخابات را مظهر تجلی اراده مردمی و برقراری مردم‌سالاری دینی خواند و افزود: انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می کند بنابراین مشارکت و حضور حداکثری در این حماسه سیاسی ضرورتی انکارناپذیر است.
مظفری نتیجه انتخابات را در مرحله دوم اولویت برشمرد و تصریح کرد: مهم ترین اتفاق، حضور مردم در پای صندوق‌های رای است و این نشانه پایبندی مردم به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است و باید نقش مردم در همه صحنه ها قدر دانسته شود.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار فرهنگیان و دانش آموزان در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی گفت: فرهنگیان فرهیخته زنجان همراه دانش آموزان رای اولی خط شکن در راستای اجرای فرامین و نصایح گهربار رهبر انقلاب در انتخاب فرد اصلح سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مثل همیشه گرمتر از خورشید درخشیدند و بنده از جان و دل از همه شرکت کنندگان بالاخص فرهنگیان و دانش آموزان عزیز که بار دگر لبخند را بر چهره مبارک رهبر بزرگوارمان جاری و ساری کردند تشکر و قدردانی می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار