در گفتگو با پانا؛

رأی اولی‌هایی که در سرنوشت کشور تاثیرگذار هستند

تبریز(پانا)- یکی از رأی اولی‌ها فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای رشد و پیشرفت جوانان را از انتظارات خود از رئیس جمهور آینده بیان کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
رأی اولی‌هایی که در سرنوشت کشور تاثیرگذار هستند

همیشه تجربه اولین‌ها حسی ماندگار برای انسان به همراه داشته‌ است و حال تجربه نخستین رای دادن حسی عجیب برای هر رای اولی به دنبال دارد؛ حس بزرگتر شدن و درک درست از مسائل سیاسی و اجتماعی کشور و موثر بودن در آینده آن.

امیر حسین عباسی یکی از رأی اولی ها در گفتگو با خبرنگار پانا از احساس خود چنین گفت: من طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند" باید در تمام عرصه ها حضور پررنگ داشته باشیم" در انتخابات شرکت کردم و از جهت اینکه در تعیین سرنوشت کشورم تاثیر گذار هستم، احساس خوبی دارم.

وی در مورد انتظارات خود از رئیس جمهور آینده بیان کرد: از رئیس جمهور آینده انتظار دارم عرصه را بیشتر برای جوانان فراهم کند؛ چرا که جوانان بزرگترین دلیل پیشرفت هر جامعه ای هستند.

این رأی اولی در پایان در رابطه با نحوه شناخت خود از کاندید مورد نظر گفت: در ابتدا که از طریق عموم مردم و مناظره ها صورت گرفت و سپس با تحقیق و پرس و جو به بهترین فرد رأی دادم.

مبین سروری یکی دیگر از رأی اولی ها از احساس خود چنین گفت: هر فردی، وقتی تصمیمی را با نظر خودش می‌گیرد و در مورد انتخاباتش اندیشه می‌کند، قطعا حس خوبی به او دست خواهد داد؛ من نیز به عنوان رأی اولی سهیم در انتخاب سرنوشت کشورم می‌باشم و خوشحال هستم.

وی ابراز کرد: رئیس جمهور آینده باید باعث سربلندی کشورمان شده و با فساد مبارزه کند. زمینه را برای رشد و پیشرفت جوانان فراهم کرده و نیز سعی در حل مشکلات کشور نماید.

این رأی اولی در پایان توصیه هایی به همسن و سالانش کرد و گفت: توصیه می‌کنم که رأی دهند و در انتخابات شرکت کنند. چرا که با هر رأی سرنوشت کشورمان معلوم می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار