برخی شعب اخذ رأی خراسان جنوبی تعرفه تمام کردند

بیرجند (پانا)-رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی گفت: مشارکت خراسان‌جنوبی‌ها به اندازه‌ای بود که برخی از شعب تعرفه خود را به اتمام رساندند و مجدد مجبور به تأمین تعرفه شدیم.

کد مطلب: ۱۱۹۳۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برخی شعب اخذ رأی خراسان جنوبی تعرفه تمام کردند

ناصر خوش خبر رییس ستاد انتخابات ظهر جمعه در نشست خبری ضمن تاکیدبر اینکه برخی شعب اخذ رأی خراسان جنوبی تعرفه تمام کردند افزود: در سطح هزار و ۲۴ شعبه خراسان‌جنوبی در همان ساعات اولیه مردم به ویژه رأی اولی‌ها حضور پرشوری داشتند و پروتکل‌های بهداشتی نیز به واسطه مدیریت نمایندگان فرماندار و ناظران بهداشتی انجام شد تا زمینه رأی‌گیری از مردم با اطمینان از مسائل بهداشتی فراهم شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: طراوت و شادابی در زمینه شرکت در انتخابات نشانه مسئولیت پذیری مردم در مشارکت اجتماعی و باور به تأثیر رأی تک تک ما در سرنوشت آینده کشور است.

خوش خبر با بیان اینکه آنچه امروز رقم می‌خورد، سرنوشت چهار سال آینده ایران ما را تعیین می‌کند، گفت: در برخی از شعب تعرفه‌ها مصرف شد و ما مجبور به تأمین مجدد تعرفه به ویژه در مناطق روستایی خراسان‌جنوبی شدیم.

او اظهار کرد: هزار و ۲۰ شعبه نیز تا مرز ۷۰ درصد تعرفه‌های خود را استفاده کردند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: وقتی به صحنه‌های تلویزیون و عکس‌های منتشر شده در رسانه‌ها نگاهی می‌اندازیم، درمی‌یابیم که هم زنان و هم مردان و هم جوانان و افراد سالمند در شعب أخذ رأی حضور دارند.

خوش خبر با بیان اینکه از حیث تأمین تعرفه مشکلی نداریم، گفت: ۷۰۰ هزار تعرفه برای انتخابات ریاست جمهوری در خراسان‌جنوبی توزیع شده است.

به گفته او؛با عنایت به شرایط رنگ بندی استان، این بستر فراهم است که مردم با اطمینان خاطر برای مشارکت در این امر سرنوشت ساز حضور پیدا کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان متذکر شد: این افزایش آمار شعبه ها، موجبات اطمینان خاطر مردم و مجریان انتخابات را در روند رأی گیری فراهم می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار