دانش‌آموز نخبه قرچک مهمان برنامه‌ دوربین امید شد

قرچک(پانا)- دانش‌آموز آموزش و پرورش شهرستان قرچک به عنوان نماینده‌ استان تهران در کنگره همفکری نخبگان بسیج دانش‌آموزی کشور در قاب شبکه‌ امید قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۹۳۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز نخبه قرچک مهمان برنامه‌ دوربین امید شد

ریحانه عسگری، بازرس کنگره‌ همفکری بسیج دانش‌آموزی استان تهران در گفتگوی زنده در شبکه امید اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و غیرحضوری شدن مدارس ما شاهد حضور صد‌درصدی کودکان و نوجوانان در فضای مجازی هستیم. این مسئله می‌تواند هشدار بسیار بزرگی باشد. از این رو انتظار داریم مسئولان کشور در این خصوص تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

او در طی سخنانی ضمن تاکید بر اهمیت بازگشایی مدارس، از رئیس جمهور آینده خواستار واکسیناسیون دانش‌آموزان، دبیران و کادر اجرایی مدارس شد و همچنین ضمن اشاره به مشکلات سیستم آموزش مجازی گفت: بخشی از دانش‌آموزان ما امکانات و شرایط بهره‌مندی از تدریس‌های مجازی را ندارند. بخشی از آنها هم شرایط لازم برای دریافت تدریس‌های مجازی را دارند، اما امکان استفاده از آن در اختیارشان نیست. از همه مهم تر اینکه بخشی از دانش‌آموزان ما چه مدارس حضوری باشد و چه غیرحضوری، از تحصیل بازمانده‌اند. اینها کودکان و نوجوانان کار هستند.

ریحانه عسگری ضمن اشاره به کودکان و نوجوانان کار تاکید کرد: این گروه از دانش‌آموزان شاید بتوانند معیشت خود را با کار کردن تأمین کنند اما برای مسئله‌ تعلیم و تربیت آنان باید از سوی مقامات تدابیری اندیشیده شود.

بازرس کنگره‌ همفکری بسیج دانش آموزی استان تهران بیان کرد: یکی از معیارهای ما برای انتخاب فرد اصلح، تعهد به جوانان و نوجوانان است.

او ضمن اشاره به اهمیت اعتماد به نوجوانان تصریح کرد: مسئولان کشور باید نوجوانان را به بازی بگیرند. ظرفیت‌های نوجوانان باید در همه‌ عرصه‌های مهم کشور به کار گرفته شود. چه بسا تاریخ به ما ثابت کرده است که اعتماد به نوجوانان و جوانان جز ثمره‌ مطلوب چیزی به دنبال نخواهد داشت.

ریحانه عسگری خطاب به رأی‌اولی‌ها تصریح کرد: اولین‌ انتخاب‌ها همیشه بهترین انتخاب‌ها هستند. امیدوارم با شرکت در انتخابات، فردی را انتخاب کنید که اگر در آینده برای نسل‌های بعد از خود تعریف کردید بگویید دوران آبادانی ایران به دلیل ورود ما به عرصه‌ انتخابات شکل گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار