ملت ایران همیشه با همبستگی حربه های دشمنان را خنثی کرده اند

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل گفت: ملت ایران همواره در طول انقلاب با همبستگی حربه های دشمنان را خنثی کرده اند.

کد مطلب: ۱۱۹۳۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران همیشه با همبستگی حربه های دشمنان را خنثی کرده اند

اکبر بهنام جو،استاندار اردبیل در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت و گو با شبکه استانی صداوسیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: مردم با حضور در پای صندوق های رای همواره به دشمنان ثابت کرده اند که از حق انتخاب خود که هدیه انقلاب به آنان است، نگذشته اند و در ادوار مختلف در اداره کشور مشارکت کرده اند.

او به اهمیت انتخاب فرد لایق و دارای صلاحیت برای اداره امور اجرایی کشور اشاره کرد و افزود: با اینکه انتخابات در یک روز انجام می شود ، ولی فردی که به عنوان رییس قوه مجریه انتخاب می شود به مدت چندین سال حتی پس از پایان دوره مسوولیت خود تاثیراتش بر کشور و زندگی مردم ماندگار است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در همین راستا مردم باید با هوشیاری و سنجش امور فردی را که اصلح تر و متخصص تر است انتخاب کنند و به همین دلیل نیز انتخابات موضوعی مهم در کشور ما است.

بهنام جو روند دولت ها در اول انقلاب را تکاملی دانست و گفت: بعد از انقلاب همه دولت ها در روندی تکاملی خدمات و امکانات مختلفی در کشور و برای مردم فراهم و همچنین زمینه خدمت و فعالیت را برای دولت های بعدی مهیا کرده اند.

او تصریح کرد: با برگزاری انتخابات ، افراد تازه نفس وارد میدان می شوند و برنامه ریزی مالی در بعد سیاسی، اجتماعی ، اقتصادی و مالی را ادامه می دهند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مردم در طول انقلاب نتیجه و تاثیر حضور و مشارکت خود را مشاهده کرده اند، اظهار کرد: مردم همواره یکپارچه حرکت کرده اند و همیشه پیام و نقشه های دشمنان را با خودباوری و خداباوری ناکام گذاشته اند.

بهنام جو بیان کرد: در حال حاضر نیز با وجود تحریم ها دولتمردان با تلاش بیشتر و خودباوری از تلاش و حرکت بازنمانده اند و در راستای توسعه و تامین زیرساخت ها و تولید گام های بزرگی در کشور و استان برداشته شده است.

او به نمونه پروژه های اجرا شده در استان اشاره کرد و اجرای سدهای بزرگ از جمله سد عمارت و خداآفرین ، توسعه واحدهای صنعتی و نواحی صنعتی ،اجرای زیرساخت های مهم راه و راه آهن و رشد و توسعه طرح های اقتصادی کشاورزی را از جمله اقدامات توسعه ای استان ذکر کرد.

استاندار اردبیل در ادامه به آمادگی استان برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و از تعیین هزار و ۶۷۷ شعبه اخذ رای در ۱۲ شهرستان و ۳۱ بخش و روستاها خبر داد.

بهنام جو گفت: ۵۹۶ شعبه از این تعداد در شهرها ، ۹ مورد سیار در شهرها، ۷۳۵ شعبه ثابت در روستاها و ۳۳۷ شعبه سیار در روستاها از یک میلیون و هزار و ۴۷۰ نفر واجد شرایط دای دادن ، اخذ رای می کنند.

او افزود: در شهرها ۷۷۳ نفر برای ۲۶۷ کرسی و در روستاها هم پنج هزار و ۵۲۱ نفر برای پنج هزار و ۴۰۷ کرسی اصلی و علی البدل با هم رقابت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار