دعوت رئیس سازمان دانش‌آموزی قزوین از رأی‌اولی ها برای مشارکت در انتخابات

قزوین (پانا) - رئیس‌سازمان دانش‌آموزی استان قزوین در پیامی از همه مردم به ویژه رأی‌اولی‌ها دعوت کرد در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا شرکت کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۲۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
دعوت رئیس سازمان دانش‌آموزی قزوین از رأی‌اولی ها برای مشارکت در انتخابات

متن پیام جبار حسنعلی پور به شرح زیر است:

"هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید پای صندوق رأی حضور یابد".مقام معظم رهبری

انتخابات که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصتی برای حضور علاقمندانه هر ایرانی در تعیین سرنوشت خود است، ضامن امنیت کشور بوده و به فرموده رهبر معظم انقلاب که؛ «در نهایت برنده اصلی انتخابات، مردم عزیز ایران اسلامی خواهند بود»، پرچم افتخار را به دستان آن هایی می سپارد که دل در گرو اقتدار نظام، استقلال کشور و آزادی ایرانیان دارند.

ملت بصیر و آگاه ایران، طی ۴۲ سال گذشته با ایمان به آیه شریفه " إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم " و با پذیرش حقانیت نظام، هر بار پرشورتر از قبل در انتخابات های مختلف شرکت کرده و با بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل (ره)، منویات مقام معظم رهبری و خون پاک شهدا، رأی همراهی خود به جمهوری اسلامی را در صندوق انداخته اند.

بدون تردید آوردگاه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نیز میعادگاهی دیگر برای همراهی و همکلامی ایرانیانی است که اعتلا، اقتدار و امنیت کشور را بهترین پاسخ به خدعه ها و دسیسه های مزدورانی می دانند که آرمانی جز زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی ندارند و در راه رسیدن به این هدف، به هر ترفندی دست یازدیده و از هیچ تلاشی نیز فروگذار نکرده اند.

روز جمعه ۲۸ خرداد و در حماسه سیاسی انتخابات ۱۴۰۰، همگی با هم، همدل و همصدا، از هر جناح و گروه و جریان سیاسی، پای صندوق های رأی می رویم تا ضمن ادای تکلیف سیاسی خود، با انتخاب شایسته ترین و بهترینِ کاندیداها، سرنوشت و آینده استان و کشور را به دستان نیکنامان متخصصی بسپاریم، که قصد دارند با برنامه های واقعی، جامع و کارآمد خود، راه های توسعه را هموارتر سازند، چرا که به فرموده امام راحل؛" ما مکلفیم به اینکه در امور دخالت کنیم. ما مکلفیم در امور سیاسی دخالت کنیم؛ مکلیفم شرعاً".

اینجانب با قدردانی از تلاش های همه دست اندرکاران نظام اسلامی برای برپایی انتخابات، امیدوارم در این دوره نیز همچون گذشته، مردم عزیز و به ویژه رأی اولی ها با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و در راستای تداوم حرکت های پرثمر ملت قهرمان ایران در طول سال های گذشته، برگ زرین دیگری به افتخارات استان بیفزایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار