داشتن تجربه و دانش کاری از مهمترین ملزومات مدیریت در آموزش و پرورش است

ارومیه(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، داشتن تجربه و دانش کاری را از مهمترین ملزومات مدیریت در آموزش و پرورش عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
داشتن تجربه و دانش کاری از مهمترین ملزومات مدیریت در آموزش و پرورش است

«مهین منافی» در جلسه هماهنگی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه مدیران آموزش و پرورش باید حافظان اموال و دارایی های این نهاد باشند؛ افزود: فرآیند انتخاب مدیران نظام تعلیم و تربیت باید به نحوی باشد که خبره ترین و کارآمدترین افراد انتخاب شوند.

وی اظهار کرد: مدیران مدارس باید با آگاهی و دانش خود پیشبرد اهداف پیش بینی شده سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را در اولویت کاری خود قرار دهند.

منافی یاد اور شد: مدیران مدارس، مدیران عملیاتی هستند و رابط بین سف و ستاد هستند. هرچه قدر برای انتخاب این افراد دقت و زمان صرف شود، جا دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان، داشتن تجربه و دانش کاری را از مهمترین ملزومات مدیریت در آموزش و پرورش عنوان کرد.

منافی گفت: توجه ویژه به اصل شایسته سالاری و تجلی این اصل در فرایند شناسایی و انتخاب و انتصاب مدیران مدارس متضمن بهره گیری از روش‌های نوین و کارآمد و استفاده از ابزاری است که قابلیت تطبیق شایستگی داوطلبان مدیریت را داشته باشد.

جلسه هماهنگی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس آموزش و پرورش استان با حضور مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار