تشکیل جلسه ستاد مدارس شاهد آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - جلسه ستاد مدارس شاهدآموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با دستورجلسه ، ثبت نام مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه شاهد، معارفه کارشناس شاهد، شناسایی دانش آموزان ضعیف وتشکیل کلاس‌های تجدیدی مدارس شاهد و انتخاب و معرفی مدیر دبیرستان ایثارگران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل جلسه ستاد مدارس شاهد آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر

جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش اسلامشهربا حضور مدیر، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، کارشناس مسئولان بازرسی، آموزش ابتدایی، کارشناسان شاهد و امور ایثارگران و مدیران مدارس شاهد شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی افزود: فرزندان شاهد میراث دار امانت‌های گرانقدری هستند که همچون نگینی درخشان در مدارس شاهد می‌درخشند و باید به امر تعلیم و تربیت این عزیزان توجه ویژه داشت.

او به ثبت نام دانش‌آموزان با نامه بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: مدیران مدارس شاهد باید نهایت احترام و دقت نظر را در زمان ثبت نام دانش‌آموزان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر همچنین به شناسایی دانش‌آموزان ضعیف در مدارس شاهد اشاره کرد و افزود: در اسرع وقت این دانش‌آموزان به مقاطع مربوطه و ستاد شاهد جهت برگزاری کلاس جبرانی معرفی شوند.

در ادامه این جلسه سرکار خانم زهرا متو به عنوان کارشناس امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر معرفی شد.

خبرنگاردانش‌آموز: الینا ولی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار