مناظره دانش آموزی بر پایه انتخابات ریاست جمهوری در گلستان

گلستان(پانا)-مناظره دانش آموزی با موضوع بایدها و نبایدهای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان فردا در سازمان دانش آموزی استان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مناظره دانش آموزی بر پایه انتخابات ریاست جمهوری در گلستان

مریم سلطانی، مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان با تایید این خبر افزود: این مناظره دانش آموزی رای اولی ها با موضوع «چرا باید رای بدهیم» و با هدف، ورود دانش آموزان به فضای انتخاباتی و افزایش مشارکت آنها در رای گیری و تصمیم گیری برای آینده ی کشور و معرفی توانمندی های اعضای سازمان دانش آموزی(تشکیلات پیشتازان،مجامع،مجلس دانش آموزی و خبرنگاران دانش آموز پانا)و همچنین ایجاد انگیزه تفکر در دانش آموزان جهت شناخت چرایی و اهمیت شرکت در انتخابات برگزار می شود، و به طور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس ، لایو و... در فضاهای مختلف مجازی و همچنین در بستر شبکه ی شاد با پوشش حداکثری کانال ها به صورت استانی و کشوری پخش خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: قرار گرفتن دانش آموزان در مقابل یکدیگر برای بیان صحیح عقاید و نظراتشان نقش موثری در آشنایی و یادگیری آنها برای تبادل افکار و اهداف به صورت سازنده و بدون و تحقیر و تخریب، با دفاع منطقی از گفته ها دارد.و باعث بالا رفتن روحیه انتقاد پذیری و اعتماد به نفس برای حضور در جامعه و بیان خواسته هایشان خواهد شد.

سلطانی در ادامه گفت و گو اظهار کرد: مناظره روز چهارشنبه با موضوع چرا باید رای بدهیم و با حضور دو گروه دانش آموزان مخالف و موافق در کانون طه برگزار خواهد شد.

مدیر سازمان دانش آموزی گلستان اضافه کرد: چنین فضایی باعث تقویت درک سیاسی در بین دانش آموزان و همچنین افزایش مهارت هوش کلامی و تحلیلی دانش آموزان می‌شود.

حضور در فعالیت های اینچنینی نشان دهنده ی رشد اجتماعی و فرهنگی در میان فرزندان این کشور می‌شود.

وی در پایان ذکر کرد: این امور زمینه ساز مشارکت حداکثری و افزایش آگاهی دانش آموزان نسبت به فعالیت های سیاسی و اجتماعی کشور است که آینده درخشانی را برای کشور رقم خواهد زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار