برگزاری همایش رای‌اولی‌ها با حضور جوانان و نوجوانان در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - در همایش رای‌اولی ها که از سوی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در سالن شهید مطهری برگزار شد برنامه‌های تبیینی جهت ترغیب مشارکت حداکثری در انتخابات اجرا شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش رای‌اولی‌ها با حضور جوانان و نوجوانان در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل آموزش و پرورش استان در این همایش که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، مدیر سازمان دانش آموزی و رئیس اداره فرهنگی و هنری برگزار شد بیان کرد: انتخابات بیانگر پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری است و سرنوشت چهار ساله کشور به انتخاب های مردم و مشارکت آنها در این برنامه ها است.

هادی زارع پور گفت: جوانان در این میان بسیار نقش مهمی دارند و همچنین رای اولی ها می‌توانند برای اولین بار ،در سرنوشت جامعه تاثیر بگذارند.

وی بیان کرد: نامزدهای انتخابات باید با هدف رفع مشکلات کشور راهی را برای پیشرفت در همه زمینه ها ایجاد کنند، انتخاب باید بر اساس سابقه ای که در کارنامه نامزدها در مسئولیت های گذشته بوده است انجام شود تا بتوانند به توسعه کشور سرعت بیشتری بدهند.

زارع پور گفت: آینده کشور به جوانان بستگی دارد و به گفته رهبر معظم در گام دوم انقلاب اسلامی، مهم ترین افراد در جامعه جوانان هستند و تحول کشور تابع و تحت تاثیر آنهاست.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته شور زیادی در بین جوانان رواج داشت، افزود: انتخابات اهمیت بسیار زیادی برای سرنوشت اونها بوده است که انشالله همچون گذشته مردم ما و جوانان به خوبی شرکت کنند و فرد اصلح خود را انتخاب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 13 هزار و750 نفر رأی اولی دانش آموز در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که همگام با دیگر گروهها روز28 خردادماه برای نخستین سال شرکت در انتخابات را تجربه می کنند.

وی خطاب به جوانان بیان کرد: دولت آینده باید دولتی جوان در سایه انقلاب اسلامی باشد و هر چه جوانان نقش پر رنگی داشته باشند، می‌توانند جامعه خود را آباد کنند و برای نسل های آینده هم الگویی باشند.

در این همایش گروه‌های سازمان دانش آموزی-بسیج دانش آموزی-هلال احمر-اتحادیه های انجمن های اسلامی دانش آموزان مشارکت داشتند.

خبرنگار :محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار