تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از 4 دانش آموز دختر نخبه استان

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان عنوان کرد زنان نیمی از جمعیت فعال کشور هستند و شناخت استعدادهای دختران گام مهمی در شایسته گزینی افراد در مناصب مهم جامعه است.

کد مطلب: ۱۱۹۲۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از 4 دانش آموز دختر نخبه استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در دیدار با دانش آموزان برگزیده استان که به مناسبت دهه کرامت انجام شد، با اشاره به توجه دولت تدبیر و امید نسبت به قابلیت های بانوان در سمت های مدیریتی اظهار کرد: شناخت استعدادها و پرورش آن گام مهمی در شایسته گزینی و اداره بهتر جامعه است.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد فرصت های برابر برای دختران و گزینش بهترین ها در مسئولیت های مختلف خاطرنشان کرد: بانوان و دختران نباید تحت تأثیر القائات رسانه های بیگانه قرار گیرند چرا که نگاه نظام جمهوری اسلامی بهره‌گیری از تمامی ظرفیت ها برای ساختن ایران اسلامی است.

یعقوب نژاد مدیرکل امور زنان استانداری گیلان نیز در این نشست با تبریک دهه کرامت و پیشرو بودن استان در نظام تعلیم و تربیت دختران اظهار کرد: گفتگوهای بین نسلی و درون خانوادگی و تعامل خوب اولیا مدرسه با دانش آموزان نکته بسیار مهمی است که باید در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان بر دسترسی دختران به امکانات ورزشی به ویژه در مناطق روستایی تأکید کرد.

در پایان ، از 4 دانش آموز نخبه دختر گیلان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار