فرماندار اسلامشهر:

ضرورت تلاش همگان درراستای حضور حداکثری مردم در انتخابات خرداد1400

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت اقتدار در حوزه سیاسی کمتر از اقتدار در حوزه‌های امنیتی و نظامی نیست .

کد مطلب: ۱۱۹۲۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تلاش همگان درراستای حضور حداکثری مردم در انتخابات خرداد1400

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن همایش‌های فرمانداری برگزار شد در سخنانی با تقدیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان اسلامشهر اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان اسلامشهر با توجه به شرایط تحریم و مسائل ناشی از کرونا در حد خود توانستند خدمات قابل توجهی را به مردم شهرستان ارائه کنند.

او با اشاره به تداوم انقلاب اسلامی و در کنار آن استمرار نقشه‌های شوم دشمنان بیان کرد: مردم نقش اساسی در حفظ نظام جمهوری اسلامی دارند و از سوی دیگر معجزه ایثار و شهادت جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس، رهنمودهای روح بلند امام خمینی (ره) و در شرایط فعلی هم رهنمودهای مقام معظم رهبری بسیار موثر است.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: ما از امکانات بالفعل و بالقوه برخوردار هستیم و با توجه به گویش‌ها و وجود قومیت‌های مختلف تقریباً هر شهرستان ما در حد یک استان دارای مسائل مربوط به خواهد بود.

مرسلپور گفت: به عنوان مثال در اسلامشهر ما پذیرای ۵۰ هزار نفر از اتباع عزیزافغانی هستیم و در بعضی از موارد می‌بایست سرانه‌های کلی را در میان این افراد سرشکن کنیم و در مجموع ما شهرستانی مهاجر پذیر هستیم و در این میان تدبیر آموزش و پرورش نیز بسیار موثر بود که اگر این تدابیر نبود، الان ما باید دارای مدارس سه شیفته بودیم.

او با اشاره به شرایط سخت دوران کرونا تأکید کرد: بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر از نظر پزشک، پرستار و رسیدگی به بیماران و امکانات فیزیکی از بسیاری بیمارستان‌های مدعی تهران بهتر بودند و در کنار آن درحوزه شهری هم اقدامات بسیار موثری انجام شده است ولی توقعات مردم نیز در بسیاری از موارد هنوز بالاتر از این مسائل است.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر افزود: ما در اینجا یک خلأ مهم داریم و آن هم این است که کارهای انجام شده در سطح شهرستان به مردم گزارش نشده است،

مرسلپور خاطرنشان کرد: اکنون در آستانه انتخابات بیست و هشتم خرداد 1400 تمامی استکبار، دشمنان و معاندین بسیج شدند که مردم ما در انتخابات حضور پرشور نداشته باشند و تبلیغات منفی در میان مردم بسیار اثر دارد و فشارهای منفی روانی دشمنان انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست.

او خطاب به مسئولان دستگاه‌های اداری و اجرایی اسلامشهر بیان کرد: در این چند روز آخر مانده به روز انتخابات در میان مردم باشید و گزارش خدمات و فعالیت‌های دستگاه‌های خود را به مردم ارائه دهید و مسئله مهم ما در شرایط فعلی حضورحداکثری مردم در انتخابات است.

مرسلپور اظهار کرد: اقتدار در حوزه سیاسی کمتر از اقتدار در حوزه‌های امنیتی و نظامی نیست و اقتدار سیاسی، امنیتی و نظامی در کنار هم باید حرکت کنند تا نظام به توفیقات بیشتری دست یابد و این امر در انتخابات تجلی پیدا خواهد کرد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار