کاظمی تاکید کرد

تلاش برای نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمن در زمینه بی اعتمادی به صندوق‌های رأی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت تمام تلاش ما به عنوان یک بسیجی و فردی انقلابی  این است که نقشه‌های شوم دشمن در زمینه ترویج ناامیدی و بی اعتمادی به صندوق‌های رأی را نقش بر آب کنیم.

کد مطلب: ۱۱۹۲۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمن در زمینه بی اعتمادی به صندوق‌های رأی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علیرضا کاظمی در شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید شهسواری ضمن تبریک ایام فرخنده و پر برکت دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه علیها السلام گفت: از اینکه تمام امور شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید شهسواری به صورت مرتب و منظم پیگیری می شود بسیار خرسندیم و امیدواریم بتوانیم با همفکری و هم اندیشی به انسجام و کیفی سازی فعالیت های پایگاه در سال 1400 بپردازیم.

وی ادامه داد: سال گذشته با توجه به تلاش و همدلی همه همکاران عضو پایگاه مقاومت بسیج شهید شهسواری اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی در طول سال برگزارشد که باید از همه دست اندرکاران این اقدامات ارزشمند و ماندگار تقدیر و تشکر کنیم اما مهمترین مطلب امروز بحث انتخابات و حضور حداکثری مردم ، این تکلیف الهی و شرعی است و همه بسیجیان و کسانی که دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند امروز باید بزرگترین ماموریت و دغدغه خود را معطوف به حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: باید تمام تلاش ما به عنوان یک بسیجی و فردی انقلابی این باشد که نقشه های شوم دشمن را در زمینه ترویج ناامیدی و بی اعتمادی به صندوق های رأی را نقش بر آب کنیم و بار دیگر با حضور خود پای صندوق های رأی برگ زرینی از دفتر پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ورق بزنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی به بحث دانش آموزان رأی اولی در شبکه شاد پرداخته شده است و البته این کار باید برای آحاد جامعه و فرهنگیان نیز اتفاق بیافتد و از تمام ظرفیت ها برای این مهم استفاده کنیم.

کاظمی یادآور شد: نکته دیگر بحث تدوین و تهیه برنامه و تقویم اجرایی فعالیت های پایگاه بسیج شهید شهسواری در سال ۱۴۰۰ است که امیدواریم بتوانیم با کمک و همفکری همه اعضا هر چه زودتر این موضوع را به نتیجه برسانیم البته تهیه و تنظیم برنامه ها باید با نگاه به زیست بوم جدید باشد و برنامه ها طوری تنظیم شود که چتر آن برای همه اعضاء برافراشته باشد. باید سعی کنیم پرچم بسیج را همواره برافراشته نگاه داریم زیرا زنده نگه داشتن یاد و نام بسیج و تفکر بسیجی کاری بسیار ارزشمند است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید شهسواری خاطر نشان کرد: همچنین یکی از اقدامات بسیار ارزشمند پایگاه تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز است که می‌تواند پشتوانه علمی و خرد جمعی برای تمام برنامه‌های بسیج ایجاد کنند.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه محمدرضا مسیب زاده، جانشین پایگاه مقاومت بسیج شهید شهسواری گفت: خوشبختانه سال گذشته اتفاقات بسیار ارزشمندی در پایگاه مقاومت بسیج شهید شهسواری رخداد و یکی از مهمترین فعالیت ها تشکیل گروه های هفتگانه حلقه های صالحین، راه‌اندازی هیئت های اندیشه ورز، تهیه وتنظیم ویژه نامه مکتب درس‌آموز شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با ضمن خدمت و اهدای جوایز به نفرات برتر اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی و همچنین برگزاری فعالیت های ضمن خدمت تفسیر سوره فجر و برگزاری 10 محفل انس با قرآن با عنوان شبی با قرآن در دهه مبارک فجر؛ که از اقدامات بسیار ارزشمند در سال گذشته بود که جای تقدیر و تشکر از همه همکاران دارد.

وی تصریح کرد: امسال نیز باید همراهی و همدلی همه عزیزان برنامه های ۱۴۰۰ را تهیه، تنظیم و دنبال کنیم.

در ادامه جلسه سایر اعضای حاضر در جلسه هر کدام به بحث و تبادل نظر در مورد مباحث مطرح شده در جلسه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار