برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آذربایجان‌غربی باید مطابق بوم منطقه تهیه شود

ارومیه(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی خبر داد برنامه های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان با توجه به نیازهای خاص منطقه باید مطابق بوم منطقه تهیه شود.

کد مطلب: ۱۱۹۱۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آذربایجان‌غربی باید مطابق بوم منطقه تهیه شود

مهین منافی روز پنجشنبه در دومین جلسه کمیته بهداشت روان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با تاکید براینکه برای مشاوره های بهینه و پیشبرد اهداف مختلف تربیتی باید کارکنان ۲ ساعت در هفته به مدیران مدارس یاری کنند افزود: لازم است تا یک دوره آموزشی برای همه کارکنان این نهاد برگزار شود تا نحوه مواجهه و برخورد درباره رفتارهای پر خطر را بیاموزند.

وی ادامه داد: جغرافیای آذربایجان غربی بسیار متفاوت از سایر نقاط کشور است و لازم است تا دانش آموزان نوجوان برای آموزشهای فرهنگی و تربیتی و درسی به محیط های امن هدایت شوند.

منافی بیان کرد: طرح ها و برنامه های برنامه ریزان استانی هم در این زمینه در این نهاد لازم است تا متناسب با بوم منطقه تهیه و به نوعی بومی تدوین شود.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اضافه کرد: شیوع بیماری کرونا موجب شده تا دانش آموزان از محیط پر شور ونشاط مدرسه دور شوند و و باید با برنامه های شاد در بخش تربیت‌بدنی و در بستر شاد این موضوع مدیریت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار