رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد؛

اختصاص ۳۲۲۰ میلیارد تومان جهت تامین آب شرب استان‌ها

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت ۳۲۲۰ میلیارد تومان با توافق سازمان برنامه و بودجه به تامین آب شرب اختصاص پیدا کرده که بر اساس نیاز استان‌ها توزیع شد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۳۲۲۰ میلیارد تومان جهت تامین آب شرب استان‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، اسماعیل نجار در دومین نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری های کشور در مورد قانون مدیریت بحران اظهار کرد: در پایان سال ۹۲ قانون رو به اتمام بود و در نظر داشتیم که تا پایان سال ۹۳ تمدید و بازنگری در آن صورت گیرد که انجام و به دولت فرستاده شد و در فروردین سال ۹۴ تقدیم مجلس شورای اسلامی شد. ۵۰ ماه در مجلس طول کشید که این قانون تصویب، نهایی و ابلاغ شود و در تاریخ ۴ شهریورماه ۹۸ توسط رئیس جمهوری ابلاغ شد؛ هر چند که نکات قابل توجهی نسبت به آن وجود داشت.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور عنوان کرد: باید از ظرفیت این قانون استفاده کرد و ظرفیت ها مورد بررسی قرار گیرد و در این زمینه مطالبه گری صورت گیرد. با توجه به خشکسالی ۳۲۲۰ میلیارد تومان با توافق سازمان برنامه و بودجه به تامین آب شرب اختصاص پیدا کرده که بر اساس نیاز استان ها توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: ۵۵۰۰ میلیارد تومان برای بخش کشاورزی، ۲ هزار میلیارد جهت اعمال بند خ ماده ۳۰، ۱۵۰۰ میلیارد برای تملک و ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار