ثبت بیش از یک میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان اردبیل

اردبیل(پانا) - معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل خبر داد یک میلیون و ۱۰۱ هزار تردد تخلف سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.

کد مطلب: ۱۱۹۱۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ثبت بیش از یک میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان اردبیل

به گزارش اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل حمیدرضا عبدی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان در جریان بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل سرچم با بیان اینکه این میزان تخلف توسط ۲۹ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در ۲ ماه گذشته ثبت شده است، گفت: بیشترین سرعت غیرمجاز به ترتیب در محور‌های مشگین شهر کنگرلو، بران قره آغاج سربند در محور پارس آباد و گرمی سه راهی بیله سوار به ثبت رسیده است.

او میانگین سرعت متوسط محور‌های استان را ۷۱ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: میانگین سرعت در محور‌های یاد شده ۸۲ کیلومتر بر ساعت بوده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان از ثبت ۸۷۰ تخلف سبقت غیرمجاز خبر داد و تصریح کرد: محور‌های اسالم خلخال، اردبیل آستارا، سه راهی بیله سوار به بیله سوار بیشترین تردد تخلف سبقت غیرمجاز را داشته است.

عبدی با اشاره به فعال بودن ۱۴۲ سامانه هوشمند در جاده‌های استان از ارسال ۲۵ هزارو ۲۹۲ تخلف سرعت غیرمجاز جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار