اجرای طرح مدرسه خوانا در 76 واحدآموزشی استان اردبیل

اردبیل(پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از اجرای بسته تحولی طرح مدرسه خوانا، در۷۶ واحد آموزشی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح مدرسه خوانا در 76 واحدآموزشی استان اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، نرگس غفاریان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در جلسه شورای هماهنگی اجرای سند تحول بنیادین گفت: بسته های تحولی در دو عنوان طرح مدرسه خوانا و کلاس گویا و برنامه ویژه مدرسه (بوم) در حوزه ابتدایی اجرا می شود.

او افزایش مهارت‌های خواندن، نوشتن، سخن‌گفتن، شنیدن و تلفیق این مهارت‌ها با مهارت های آداب زندگی، ادب، جرات ورزی و مسئولیت‌پذیری را از اهداف اجرای طرح مدرسه خوانا عنوان کرد و افزود: آماده‌سازی برای مهارت خواندن، نوشتن و مهارت‌های ادب و مسئولیت پذیری از اهداف کلاس گویا و افزایش مهارت های زندگی و مهارت های اجتماعی نیز از اهداف برنامه ویژه مدرسه (بوم) است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان همچنین از اجرای بسته تحولی طرح کلاس گویا در 2.5درصد کلاسهای پیش‌دبستانی استان با آمار کلی 684 نوآموز خبر داد و خاطر نشان کرد: بیش از 100 مورد محتوای مربوط به آموزش مربیان و نوآموزان پیش دبستانی در کانال راهبری مربیان پیش دبستانی بارگذاری شده است.

غفاریان با عنوان اینکه تهیه و ارسال سه بسته تحولی شامل چارچوب اجرایی (کلیات طرح)، راهنمای تدوین بسته تحولی و بسته آموزشی ویژه معلم به وزارت آموزش و پرورش و نواحی و مناطق استان از جمله طرح‌های ابتکاری استان در زمینه طرح خوانا است، گفت: دومین طرح ابتکاری استان در قالب فراخوان پوستر و اینفوگرافیک طراحی شده توسط مجریان بوده که از بین همکاران شرکت کننده سه نفر منتخب و مورد تشویق قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار