سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:

ابلاغ دستورالعمل اجرایی بهبود اوقات فراغت دانش‌آموزان تابستان ۱۴۰۰

تهران(پانا)- مدارس دولتی و غیردولتی در تمامی مناطق می‌توانند با ثبت پایگاه در سامانه همگام و ثبت‌نام دانش‌آموزان محتوای مورد نظر را در شبکه شاد بارگذاری کرده و در رشته‌های فرهنگی، مذهبی، قرآنی، ادبی، ورزشی و مهارت‌های عمومی و تخصصی دانش آموزان را در سطوح مبتدی، متوسط و حرفه ای تحت آموزش‌های لازم قرار دهند.

کد مطلب: ۱۱۹۰۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ دستورالعمل اجرایی بهبود اوقات فراغت دانش‌آموزان تابستان ۱۴۰۰

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، دستورالعمل اجرایی تشکیل پایگاه های مجازی بهبود اوقات فراغت در تابستان ۱۴۰۰ صادر و به مناطق و مدارس ابلاغ شد.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام این خبر به برگزاری فعالیت های جامع و مهمی پیرامون بهبود اوقات فراغت دانش آموزان اشاره کرد.

رقیه سادات نقوی گفت: دستورالعمل بهبود اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۰ متاسی از راهنمای پایدار بهبود اوقات فراغت، اما با رویکردهای نوین در عرصه مجازی طراحی و تدوین شده است. در این دستورالعمل استفاده از ظرفیت های شبکه شاد و همگام به عنوان اولویت های کاری در نظر گرفته شده است تا امکان ارائه خدمات مهارتی، فرهنگی، آموزشی و تربیتی به تمامی دانش آموزان فراهم شود.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران همچنین به وجود نمون برگ های بومی شده در شهر تهران در پیوست دستورالعمل وزارتی تشکیل پایگاه های مجازی بهبود اوقات فراغت اشاره کرد و افزود: مدارس دولتی و غیردولتی در تمامی مناطق می توانند با ثبت پایگاه در سامانه همگام و ثبت نام دانش آموزان محتوای مورد نظر را در شبکه شاد بارگذاری کرده و در رشته های فرهنگی، مذهبی، قرآنی، ادبی، ورزشی و مهارت های عمومی و تخصصی دانش آموزان را در سطوح مبتدی، متوسط و حرفه ای تحت آموزش های لازم قرار دهند.

نقوی با اعلام وجود راهنمای دقیق ثبت نام دانش آموزان در سامانه همگام در دستورالعمل تابستانی ۱۴۰۰ اظهار کرد: انتظار می رود تمامی مدارس و مراکز تابعه آموزش و پرورش شهر تهران حداقل در یک رشته به صورت تخصصی دانش آموزان در تحت پوشش قرار دهند تا شاهد تشکیل حداکثری پایگاه های مجازی تابستانی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار