خرید بزرگ برای حریف آسیایی استقلال؛ ستاره تاتنهام راهی عربستان می‌شود

تهران (پانا) - به نظر می‌رسد کار خرید بزرگ باشگاه الهلال عربستان نهایی شده و به زودی بمب نقل و انتقالات این تیم متمول قراردادش را امضا خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
خرید بزرگ برای حریف آسیایی استقلال؛ ستاره تاتنهام راهی عربستان می‌شود

الهلال عربستان هر چند توانست در لیگ برتر عربستان قهرمان شود، اما عملکرد ضعیفی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 داشت و با شانس و اقبال به مرحله یک هشتم نهایی رسید و در این مرحله حریف استقلال شده است؛ روندی که باعث شد تا مدیران این باشگاه با روژیرو میکاله سرمربی برزیلی قطع همکاری کنند و نیمکت خود را به لئوناردو ژاردیم سرمربی سابق موناکو بسپارند.

پس از اینکه الهلال عربستان به صورت رسمی با موسی مارگا مهاجم فرانسوی تیم پورتو قرارداد امضا کرد، رسانه‌های عربستانی از انتقال قطعی یک بازیکن بزرگ به این تیم خبر دادند.

براساس خبری که ساعتی پیش در رسانه‌های عربستانی منتشر شده است، لوکاس مورا هافبک 28 ساله و برزیلی تیم تاتنهام در آستانه عقد قرارداد با الهلال عربستان قرار دارد و این باشگاه متمول با تاتنهام بر سر این انتقال به توافق نهایی رسیده است. بنابر خبر منتشر شده، قرار است باشگاه الهلال 114 میلیون ریال سعودی ( رقمی معادل 821 میلیارد و 256 میلیون تومان و یا 21 میلیون و 478 هزار پوند) برای این خرید به تاتنهام پرداخت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار