ملکی: وثاقت و کیفیت دو رکن اطلاع‌رسانی سازمان پژوهش می‌تواند تلقی شود

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی این سازمان اعلام کرد که وثاقت و کیفیت می تواند دو رکن اطلاع‌رسانی سازمان پژوهش تلقی شود.

کد مطلب: ۱۱۹۰۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ملکی: وثاقت و کیفیت دو رکن اطلاع‌رسانی سازمان پژوهش می‌تواند تلقی شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با چهار دستور جلسه شامل تعیین عناوین تولیدات رسانه ای سازمان و فرآیند تولید محتوا، بررسی لزوم پخش رسانه‌های تصویری سازمان از تلویزیون شهری و تعرفه مربوطه، بررسی لزوم راه اندازی بخش پادکست در سایت سازمان و الزامات آن، بررسی و انتخاب یکی از تولید کنندگان موشن گرافی برای تولیدات سازمان در روابط عمومی و با حضور دکتر حسن ملکی رئیس سازمان برگزار شد.

در ابتدای جلسه حسن ملکی اظهارداشت: حقیقتاً درباره اطلاع رسانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی هر آن قدر که هم اندیشی و همفکری کنیم و از اصول و روش‌‌های علمی در این خصوص بهره مند شویم و بتوانیم اطلاعات مناسب دریافت کنیم، می توانیم اطلاعات مفید به جامعه بدهیم یعنی یک تبادل اطلاعات مناسب مستقر کنیم و در این شرایط نیازمند این چنین شورای هستیم.

وی افزود: همانطوری که در جلسات قبل متذکر شدم اگر بخواهیم روابط عمومی قوی و کارآمد داشته باشیم باید اطلاعات کافی و مطمئن در اختیار داشته باشیم. اگر بخواهیم جامعه از ما قانع شود باید اطلاعات کافی و موثق ارائه دهیم فلذا وثاقت و کیفیت دو رکن اطلاع‌رسانی سازمان پژوهش می‌تواند تلقی شود.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی افزود: موارد دیگری هم در دستور جلسه امروز قرار داده شده که بسیار مهم و قابل طرح هستند ولی اگر دقت کنیم همه آنها به نوعی در قلمروتبادل اطلاعات معنا ومفهوم پیدا می‌کند یعنی ما در مسئله اطلاع رسانی و دریافت اطلاعات از جامعه از ابزارها و وسایل مدرن فناوری اطلاعات و ارتباطات باید بهره‌برداری لازم را داشته باشیم تا بتوانیم به هدف های خودمان برسیم.

پیش از دستور این نشست، سیدامیر رون مشاور رئیس سازمان، در خصوص بولتن خبری روابط عمومی پیشنهاداتی را مطرح کرد. سایر اعضا نیز در خصوص دستور جلسه نکاتی را بیان کردند.

از جمله مصوبات این جلسه ایجاد زمینه برای عقد تفاهم‌نامه با صدا و سیما، ارائه یک الگو در تولید محتوای های تصویری بر اساس شاخص هایی همچون تولیدات، فرآیندها، وظایف و ساختار، نوآوری های تحولی ‌و مسائل اساس تعلیم و تربیت بود، همچنین تشکیل کارگروه برنامه ریزی اطلاع رسانی با حضور نمایندگان دفاتر سازمان، بهره‌مندی از ظرفیت مصوبه قانونی موسوم به بند چ، استفاده از ظرفیت تلویزیون های شهری و ایجاد زمینه انتشار پادکست در روی سایت سازمان از دیگر مصوبات این نشست بود.

در پایان این جلسه صدیقه حسن زاده رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل بخشی از تغییرات اجرا شده روی سایت سازمان را برای اعضا شورا تشریح کرد.

این نشست با حضور محمدعلوی تبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان، سید سعید بدیعی مدیرکل حوزه ریاست، سید امیر رون و عبدالله اسدی مشاوران رئیس سازمان و صدیقه حسن زاده برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار