رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد:

برپایی کارگاه خوشنویسی با موضوع امام خمینی در ملارد

ملارد(پانا)- در کارگاه خوشنویسی ملارد۲۵ اثر با خط خوش هنرمندان از صحبت‌های امام خمینی (ره)، کتابت شد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی کارگاه خوشنویسی با موضوع  امام خمینی در ملارد

به گزارش روابط‌عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد، رییس این اداره، از برپایی کارگاه خوشنویسی با موضوع و مناسبت گرامیداشت مقام امام خمینی(ره) در این شهرستان خبر داد.

امیر اسماعیل پورروشن، با بیان اینکه مردم در یک حماسه، حضور و ابراز وفاداری به راه امام را به دنیا نشان می‌دهند، افزود: با وجود شیوع بیماری کرونا و رعایت مسائل بهداشتی باز هم نهادها و ارگان‌ها همگام با مردم و مجموعه‌های مردمی به صورت مجازی و یا با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی دست به دست هم می‌دهند تا با ارج نهادن به مقام والای امام خمینی(ره) و توجه به وصیت‌نامه سیاسی الهی و رهنمون‌های بنیانگذار کبیر انقلاب، جوانان را با تفکرات ناب ایشان آشنا سازند.

او با اشاره به برگزاری کارگاه خوشنویسی در راستای بزرگداشت مقام امام خمینی(ره) ادامه داد: در این کارگاه ۲۵ اثر با خط خوش هنرمندان، از صحبت‌های امام خمینی(ره)، کتابت شد.

همچنین مدرس و عضو انجمن خوشنویسان شهرستان ملارد هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی با اندیشه و سیره امام خمینی(ره ) از طریق آثار هنری و معرفی دیدگاه‌ها و مبانی هنر انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این کارگاه خوشنویسی به همت انجمن خوشنویسان شهرستان ملارد و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد در پلاتوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار