اولین جلسه شورای پروژه مهر برگزار شد

زنجان (پانا) - اولین جلسه شورای پروژه مهر ویژه بازگشایی مدارس استان زنجان با حضور اعضای این شورا در محل سالن شهید تجلی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه شورای پروژه مهر برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، داوود بهرامی معاون آموزش متوسطه اداره کل و دبیر شورای پروژه مهر استان گزارش مبسوطی از عملکرد و فعالیت‌های اعضا و کارگروه های این شورا در سال گذشته ارائه کرده و گفت: امسال با توجه به شرایط ویژه‌ای که از لحاظ شیوع ویروس کرونا همچنان مواجه هستیم، دو کارگروه بهداشت و تولید محتوای آموزشی در کنار سایر کارگروه ها، امور بهداشتی و آموزشی مدارس را به شکل مطلوب‌تری به پیش ببرند.

بهرامی در ادامه از روسای کارگروه ها خواست تا نسبت به تعیین اعضا و دبیران کارگروه‌ها، تدوین زمانبندی جلسات، تدوین برنامه‌های اجرایی و سایر موارد اقدامات لازم را به عمل آورد و گزارشات آنها را به دبیرخانه این شورا ارسال ارسال کند.

در این جلسه اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص اجرای مطلوب پروژه مهر پرداختند و مقرر شد در جلسه آتی این شورا برنامه های کارگروه ها و پیشنهادات آنها ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار