من رای می‌دهم، چون دوست دارم در تعیین سرنوشت کشورم سهیم باشم

اسدیه (پانا) - شرکت در انتخابات هم حق مردم است و هم تکلیف شرعی است. در روزهای منتهی به انتخابات، اقشار مختلف نظرات متفاوتی در خصوص علت شرکت در انتخابات دارند.

کد مطلب: ۱۱۸۹۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
من رای می‌دهم، چون دوست دارم در تعیین سرنوشت کشورم سهیم باشم

برای گفت وگو به سراغ خانواده ای جانباز رفتیم و در مورد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و علت شرکت در انتخابات، نظرات آنها را جویا شدیم.

جانباز غلامرضا غلامپور، در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ به پانا گفت: «این باور که اگر ما رای ندهیم، وظیفه‌ای در این زمینه نداریم و اگر اتفاقی بیفتد ما هیچ نقشی در آن نخواهیم داشت، کاملاً باور اشتباهی است زیرا اگر رای ندهیم ممکن است اتفاقات خوبی در انتظار ما نباشد، پس من رأی می‌دهم. چون دوست دارم سرنوشت کشورم را خود رقم بزنم.»

در ادامه پسر بزرگ خانواده عنوان کرد: «به نظرم یکی از اتفاقات مهمی که در هر کشور رخ می‌دهد انتخابات است که هرکس با توجه به دلایل مختلفی در این دوره شرکت می‌کند چه دلیلی مهم‌تر از کشور و آینده این مرز و بوم می تواند باشد؟»

همسر این جانباز نیز در راستای صحبت دیگر اعضای خانواده اش عنوان کرد: «مانند هر دوره پای صندوق‌های رای‌گیری می‌روم و رای می‌دهم، چون می‌دانم حتی یک رأی هم تاثیرگذار خواهد بود، زیرا اگر انتخابات با مشارکت همه صورت بگیرد جلوه موفقیت‌آمیزی خواهد داشت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار