رئیس سازمان تعزیرات حکومتی:

نظارت روزانه بر ۸۰ هزار نانوایی کار سختی است

تهران (پانا) - به گفته رئیس سازمان تعزیرات حکومتی هرچند ۸۰ هزار واحد نانوایی در سطح کشور موجود است که نظارت روزانه بر این واحدها کار سختی است اما نظارت جزو تکالیف و وظایف سازمانی تعزیرات، اصناف، اتحادیه‌ها و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و.. است.

کد مطلب: ۱۱۸۹۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
نظارت روزانه بر ۸۰ هزار نانوایی کار سختی است

به گزارش خانه ملت، جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، درباره گرانفروشی برخی نانوایان، گفت: قیمت نان موضوع پر بحثی است چراکه از یک سو جامعه مصرف‌کنندگان بسیار گسترده بوده و از سوی دیگر بخشی زیادی از مردم از این مسیر ارتزاق می‌کنند.

وی افزود: در چند سال گذشته موضوع تغییر قیمت نان و یکسان سازی نرخ آرد همواره مطرح بوده اما تا زمانی که در این باره تصمیمی اخذ نشده، سازمان تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌ها مکلف‌اند با هر تغییری در کیفیت و کمیت نان برخورد کنند.

معاون وزیر دادگستری اضافه کرد: هرچند ۸۰ هزار واحد نانوایی در سطح کشور موجود است که نظارت روزانه بر این واحدها کار سختی است اما نظارت جزو تکالیف و وظایف سازمانی تعزیرات، اصناف، اتحادیه‌ها و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و.. است.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌ها، ادامه داد: روند آماری سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ نشان می‌دهد که پرونده‌های سازمان تعزیرات حدود ۲۵ درصد در حوزه مربوط به نان در مسائلی مانند کیفیت، قیمت و... افزایش یافته است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه باید به بررسی ادعای نانوایان توجه کرد که آیا زمان آن رسیده که قیمت نان افزایش یابد یا خیر؟ گفت: افزایش قیمت نان، پیش از اعلام از سوی مجمعی رسمی، تخلف بوده و با متخلفان برخورد و جریمه‌های نقدی، پلمپ واحد و... برای آنها در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار