باند جیب‌برهای اتوبوس‌های تندرو متلاشی شد

تهران (پانا) - سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند سه نفره جیب‌بران اتوبوس‌های بی آر تی خیابان انقلاب خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
باند جیب‌برهای اتوبوس‌های تندرو متلاشی شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اردشیر نادری در خصوص جزییات دستگیری این سارقان ،گفت: با مراجعه تعدادی از شهروندان به کلانتری نامجو در خصوص سرقت تلفن همراه و وجوه نقدشان در ایستگاه بی آر تی، تیمی از ماموران کلانتری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در بررسی پرونده ها مشخص شد که سرقت ها در ایستگاه بی آر تی اتفاق افتاده است، ادامه داد: بر اساس اطلاعات به دست آمده سرقت‌ها توسط سه مرد جوان انجام شده بود.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه تعدادی از مال باختگان توانسته بودند، چهره سارقان را به خاطر بسپارند تصریح کرد: سارقان از شلوغی اتوبوس سوء استفاده می کردند و با تنه زدن و همکاری با یکدیگر اموال شهروندان را از جیبشان سرقت می کردند.

وی گفت: گشت زنی های محسوس و نامحسوس توسط ماموران عملیات کلانتری نامجو آغاز شد تا اینکه ماموران، سارقان را هنگام پرسه زنی مشاهده و نسبت به بازداشت آنها اقدام کردند.

سرهنگ نادری با بیان اینکه تا کنون تعدادی از مالباختگان چهره سارقان را شناسایی کردند، افزود: متهمان در کلانتری به ۲۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کرده اند و هر سه سارق به مرجع قضایی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار