فرماندار اسلامشهر:

نبایددر رقابت‌ها به تهمت‌زنی و تخریب یکدیگر بپردازیم

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت احزاب و فعالان سیاسی کمک کنند تا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شکل بگیرد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نبایددر رقابت‌ها به تهمت‌زنی و تخریب یکدیگر بپردازیم

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در نشست مشترک با مدیران احزاب و فعالان سیاسی شهرستان با بیان اینکه تمامی احزاب سیاسی کشور با گرایش‌های مختلف در مسیر اعتلای نظام و سربلندی ایران اسلامی حرکت می‌کنند، اظهار کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات 28 خرداد اقتدار نظام در عرصه بین‌الملل را دوچندان خواهد کرد.

او با بیان اینکه رقابت در تمامی حوزه‌ها از جمله سیاست، اقتصاد و... باعث رشد و بالندگی می‌شود، گفت: نباید در رقابت‌هااز جمله در انتخابات به تهمت‌زنی و تخریب یکدیگر بپردازیم. واگرایی که امروز در بخشی از جامعه شاهد آن هستیم ناشی از برخی اتهام‌زنی‌های جریانات سیاسی علیه یکدیگر و کشاندن ستیزه جویی‌ها به عرصه رقابت است.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه بیش از 120 بنگاه خبری و تبلیغی از سوی معاندین و ضدانقلاب با گویش‌های مختلف علیه نظام و انتخابات پیش رو فعالیت‌می‌کنند، تصریح کرد: همه ما باید در مقابل آنها بایستیم و پیش از تبلیغ کاندیداهای مورد نظر خودمان ابتدا مردم را به حضور در پای صندوق‌های رأی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، دعوت کنیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سال 99 یکی از سخت‌ترین سال‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود، افزود: در زمان جنگ تحمیلی نیز صادرات نفت ما به خوبی انجام می‌شد اما سال گذشته تحریم‌های ظالمانه به اوج خود رسید و هر کشوری با ما وارد تجارت می‌شد، با مشکلات فراوان و تحریم‌ها مواجه می‌شد.

خبرنگار دانش‌آموز: رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار