درخشش دانش‌آموزان منطقه ۳ شهر تهران در مسابقات فرهنگی‌و‌هنری

تهران (پانا) - در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی‌و‌هنری کشوری،۱۷ نفر از دانش‌آموزان منطقه ۳ خوش درخشیدند و موفق به کسب رتبه در مرحله استانی شدند.

کد مطلب: ۱۱۸۹۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان منطقه ۳ شهر تهران در مسابقات فرهنگی‌و‌هنری

فیروز یارمحمدی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۳ گفت: دانش آموزان منطقه ۳ در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز و مسابقات فرهنگی و هنری خوش درخشیدند. تعداد 2 هزار نفر در مرحله آموزشگاهی در رشته های مختلف قرآن، عترت و نماز شرکت کرده اند که با بررسی ها و داوری های بعمل آمده توسط مربیان و مسئولان مدراس، تعداد ۵۳۲ نفر برای شرکت در مرحله منطقه ای معرفی شدند. پس از برگزاری مرحله منطقه ای تعداد ۹۴ نفر به مرحله استانی راه یافتند که خوشبخانه از این تعداد ۱۷نفر حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۳ با تشریح فرآیند برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز و همچنین مسابقات فرهنگی و هنری در سال تحصیلی جاری افزود: با وجود شرایط سخت ناشی از کرونا و عدم حضور دانش آموزان در مدرسه در بحث مسابقات فرهنگی و هنری شاهد استقبال خوبی از طرف دانش آموزان منطقه بوده ایم، بطوریکه در مجموع تعداد ۱۸۰۰ نفر در رشته های مختلف به منطقه معرفی شدند و پس از داوری آثار تعداد ۱۸۵ اثر به استان ارسال شد که با اعلام نتایج مرحله استانی خوشبختانه تعداد ۱۷ نفر از دانش آموزان منطقه موفق به کسب رتبه در مرحله استانی شدند که حدود نیمی از این منتخبان حائز رتبه اول استان و مابقی، رتبه دوم و سوم را کسب کرده‌اند. بر خود واجب می‌دانم از همه دست‌اندرکاران از جمله مدیران، مربیان و همکاران اداری در این خصوص تشکر ویژه‌ای داشته باشم.
یارمحمدی در پایان اظهار امیدواری کرد که در مرحله کشوری هم شاهد درخشش دانش آموزان عزیز منطقه باشیم.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار