افتخارآفرینی دانش آموزان شهرستان روانسر در جشنواره فرهنگی هنری فردا

کرمانشاه (پانا) - معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان روانسر از درخشش دانش آموزان شهرستان روانسر در جشنواره فرهنگی هنری فردا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش آموزان شهرستان روانسر در جشنواره فرهنگی هنری فردا

آیت بروفرد گفت: در سی و نهمین «جشنواره فرهنگی هنری فردا» که هر ساله در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود، شش نفر از دانش آموزان شهرستان روانسر موفق به کسب رتبه های برتر در مرحله استانی این جشنواره شدند.

وی افزود: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، این جشنواره در کلیه مراحل به صورت مجازی برگزار شد.

برو فرد اظهار کرد: در مرحله آموزشگاهی بیش از چهار هزار نفر از دانش آموزان در رشته های مختلف فرهنگی و هنری از جمله: هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، هنرهای آوایی، و همچنین بخش های ادبی و رسانه و فضای مجازی شرکت کردند. از این تعداد، 65 نفر از دانش آموزان در مرحله منطقه ای موفق به کسب رتبه اول شدند.

وی ادامه داد: در مجموع 20 نفر از دانش آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم در مسابقات مرحله استانی شرکت کرده اند که در نهایت شش نفر از دانش آموزان این شهرستان موفق به کسب رتبه های برتر استانی شدند.

بر همین اساس، در مقطع متوسطه اول، سارینا عزیزی نسب در رشته چرم دوزی، رخساره نادری در رشته ساخت بدلیجات و اسراء محمدی در رشته ماکت سازی حائز رتبه برتر استانی شدند. در مقطع متوسطه دوم نیز آریا محمودی در رشته تکنوازی تار، احسان ناصری در رشته تکخوانی و سارینا ویس مریدی در رشته گل و مرغ رتبه برتر مرحله استانی را کسب کردند.

شایان ذکر است که در ادامه این رقابت ها، دانش آموزان آریا محمودی در رشته تکنوازی تار و احسان ناصری در رشته تکخوانی به مسابقات کشوری راه یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار