در اولین روز بازگشایی انجام شد؛

بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی از کتابخانه‌ های عمومی ارومیه

ارومیه (پانا) - خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی از کتابخانه‌های عمومی شهر ارومیه در اولین روز بازگشایی از خدمات حضوری بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی از کتابخانه‌ های عمومی ارومیه

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غریی با همراهی غفار عزیزی، معاون امور اداری و مالی و سمیه رحمان پور، معاون امور کتابخانه‌ها و همکاری‌ها اداره کل کتابخانه‌های عمومی در اولین روز بازگشایی خدمات حضوری کتابخانه ها به مراجعین در شهرهای با وضعیت نارنجی، از کتابخانه‌ عمومی شهرستان ارومیه بازدید کرد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه‌ مرکزی استان، کتابخانه های فرهنگ، شهید مهدی امینی، شهید مطهری و شهید باهنر شهرستان ارومیه، در فضایی صمیمی با کتابداران گفتگو کرد و در جریان فعالیت‌ها و مسائل مربوط به کتابخانه‌ها قرار گرفت.

نحوه ارائه خدمات در شرایط کنونی، اطلاع رسانی بازگشایی کتابخانه ها به عموم مردم و شاداب سازی کتابخانه ها جهت استقبال از اعضا، جزو مباحث مطرح شده در جریان این بازدید بود.

معصومی ادامه داد: بر این اساس از روز شنبه ۸ خرداد ماه کتابخانه‌های عمومی استان که در مناطق با رنگ‌بندی نارنجی به لحاظ شرایط کرونایی قرار دارند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ارائه خدمات امانت منابع می‌پردازند، در این شرایط سالن های مطالعه کماکان تعطیل خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار