شرکت در انتخابات یعنی تعیین و تغییر سرنوشت

املش( پانا) - خرداد ماه امسال حماسه ای دیگر برای تعیین و تغییر سرنوشت یک کشور است. مردمی که همواره در همه صحنه‌های حساس حضور داشته اند، بار دیگر با حضور پر شور خود خالق حماسه ای بزرگ خواهند شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
شرکت در انتخابات یعنی تعیین و تغییر سرنوشت

صفانه علیدوست مادر یک خانواده در گفت و گو با پانا در خصوص شرکت در انتخابات گفت: «من رأی می دهم چون باور دارم انتخابات یعنی تعیین سرنوشت. یعنی سرسبزی و شکوفایی ایران عزیز.»

او با اشاره به دیدگاه رهبر معظم انقلاب به انتخابات افزود: «انتخابات یعنی لبیک به ندای رهبر عزیزم. من رأی می‌دهم تا رهبرمان بداند تا پای جان، پای او و این انقلاب هستیم و حضورمان با وجود سلایق متفاوت در صحنه این رقابت، سبب افزایش انگیزه و حضور فعالمان در این عرصه سرنوشت‌ساز، سبب می‌شود تا نظام سیاسی خود را در مسیر رسیدن به اهدافش یاری رسانیم.»

علیدوست شرکت در انتخابات را اهمیت به آینده کشور دانست و اهمیت به آینده کشور را نشانه عشق به میهن برشمرد و در این زمینه ادامه داد: «چقدر خوب است عشق به میهن داشته باشیم و تا پای جان با کشور و رهبر عزیزمان بمانیم. زیرا برای خودمان ارزش قائلیم و عشق و ایران را با هم می‌خواهیم.»

صفانه علیدوست تاکید کرد:«انتخابات پرشور یعنی پشتوانه مردمی از کشور. پشتوانه مردمی سبب می‌شود تا دشمن حتی فکر حمله به ایران را از سر بیرون کند. با توجه به این موضوع مهم، شرکت در انتخابات یعنی ادامه راه شهیدان که عزیزترین هستی خود را برای این انتخابات و سربلندی ایران تقدیم محضر دوست کردند. همین مقاومت و ایستادگی مردم شریف ایران شرمندگی را برای بیگانگان به دنبال دارد.»

علیدوست در انتها عنوان کرد: «در معنای کلی انتخابات را مشارکت در تعیین سرنوشت می‌دانم که قرآن کریم میفرماید ان الله لایغییر بقوم حتی یغییر بانفسهم «خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.»

خبرنگار پانا : بهاره حسن زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار