بازدید مدیران کل آموزش و پرورش ستاد و استان از حوزه های امتحانی

تهران (پانا) - به منظور بررسی روند برگزاری امتحانات حضوری پایان سال تحصیلی 1400-1399 ، برخی از مدیران کل ستادی وزارت آموزش وپرورش و مدیران استانی از حوزه‌های برگزاری امتحانات، پایه نهم و دوازدهم استان‌های مختلف، بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۸۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیران کل آموزش و پرورش ستاد و استان از حوزه های امتحانی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، به منظور بررسی وضعیت چگونگی برگزاری امتحانات نهایی و ارزیابی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جمعی از معاونان، مدیران کل ستادی و استانی، به صورت جداگانه از حوزه‌های مختلف برگزاری، تکثیر و تصحیح اوراق امتحانات نهایی، در استان‌های مختلف در سراسر کشور بازدید کردند.

در همین راستا؛ «علیرضاکمرئی»؛ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از چگونگی برگزاری امتحانات خردادماه 1400، در حوزه های امتحانی شهرقدس، بازدید کرد.

کمرئی در خصوص کیفیت آموزش به روش غیرحضوری، تناسب سطح دشواری سؤالات با آموزش مجازی، حضور و غیاب معلمان در آموزش مجازی و درصد یادگیری مطالب، با تعدادی از فرهنگیان و دانش آموزان به مصاحبه وتبادل نظر پرداخت.

بر اساس این گزارش، «فرهاد کریمی»؛ رئیس مرکز پژوهش و مطالعات وزارت آموزش و پرورش، با سفر به استان ایلام از «دبیرستان شاهد آقاحسین بن علی (ع)» ، «مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی»، «مدرسه نمونه باقرالعلوم (ع)» و «دبیرستان دهخدا» بازدید کرد.

در بازدید از حوزه های امتحانی، نمایندگان اعزامی به استان‌ها، بر رعایت کامل تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی اعم از رعایت فواصل صندلی‌ها، تب سنجی در ابتدای ورود دانش آموزان، وجود مواد ضدعفونی کننده و نصب ماسک تأکیدکردند. شایان ذکراست که رعایت این موارد باعث تضمین سلامت و امنیت امتحانات شده است.

در این گزارش آمده است؛ «علیرضا حاجیان زاده» نیز به عنوان ناظر وزارتی وزارت آموزش و پرورش برای بازدید از روند برگزاری امتحانات نهایی به «یاسوج» سفر کرده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از اجرای قوانین در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: همه ما در امتحانات باید برای امانت داری تلاش کنیم و بهترین شیوه برای تحقق این امر ، رعایت دستورالعمل ها و قوانین است.

همچنین «عباس سلطانیان»؛ مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری، از حوزه‌های امتحان نهایی استان خوزستان بازدید و از نزدیک در جریان روند برگزاری امتحانات حوزه های مختلف این استان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار