در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند؛

رمضانی: تربیت از دل هنر و فرهنگ شکل می‌گیرد

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی تاکید کرد تا زمانی که هنر و فرهنگ به حوزه خسته کننده آموزش ورود پیدا نکند از دل آن تربیت صورت نمی‌گیرد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
رمضانی: تربیت از دل هنر و فرهنگ شکل می‌گیرد

علی رمضانی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند که شامگاه امشب 10 خردادماه به میزبانی شیراز برگزار و به طور زنده از شبکه شاد پخش شد با بیان اینکه با برگزاری این جشنواره ارتباط دانش‌آموزان با گنجینه ارزشمند هنرمندان کشور برقرار شده است اظهار کرد: تا زمانی که هنر و فرهنگ به حوزه خسته کننده آموزش ورود پیدا نکند از دل آن تربیت صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: حضور هنرمندان بزرگ کشور که با شوق به کمک آموزش و پرورش آمدند تا کار زمین مانده و غفلت شده هنر را راه بیاندازند بسیار ارزشمند است.

رمضانی با بیان اینکه برای برگزاری این جشنواره در 42 رشته هنرمندان به کمک ما آمدند ادامه داد: دانش‌آموزان ما تشنه هنر هستند این جشنواره باعث شد هنر اصیل را بیاموزند. استان فارس که نمونه کشور است در این راه به کمک ما آمد. انتظار داریم در سالیان بعد این مسیر تعطیل نشود.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی تاکید کرد: با برگزاری این جشنواره یک جریان سازی با کمک معلمان صورت گرفت باید معلمان و هنرمندان بیشتری در این مسیر همراه شوند و خانواده‌ها نیز در این کار ورود پیدا کنند.

وی گفت: باید از 22 هزار و 80 هزار همکار هنرمند کشور تشکر کنم بزرگترین افتخار ما این است که مقام رسمی کشور یک هنرمند هستند ما نیز باید از این سرمایه استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار