به مناسبت گرامیداشت فتح خرمشهر و هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای ؛

اولین دور مسابقات شطرنج حضوری سال ۱۴۰۰ در تبریز

تبریز(پانا) - شطرنج حضوری گرامیداشت فتح خرمشهر بعد از ۱۵ ماه فعالیت شطرنج بازان در فضای مجازی با شرکت ورزشکاران سه استان در تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اولین دور مسابقات شطرنج حضوری سال ۱۴۰۰ در تبریز

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، اولین دور مسابقات شطرنج حضوری سال ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با مشارکت شطرنج بازان برتر استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
این مسابقات با محدودیت شرکت کنندگان و با حضور ۴۱ بازیکن از شهرستان‌های تبریز، کلیبر، اسکو، صوفیان، اهر، سهند، ابهر و تهران در سالن خانه شطرنج استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
شطرنج بازان دیشب در ۹ دور به روش سوئیسی و در نوع شطرنج برق آسا به سرداور مقصود گیاهی داور بین المللی استان و فرامرز پور و عباسی داوران فیده به رقابت پرداختند.
مقصود گیاهی سرداور این مسابقه سطح کیفی مسابقات را در حد مناسبی دانسته و گفت: با توجه به فضای محدودی که در اختیار داریم میزبان بازیکنان محدودی بودیم که البته غالب شطرنج بازان مطرح استان در این مسابقه شرکت داشتند.
مسئول کمیته مسابقات هیأت شطرنج آذربایجان شرقی عنوان کرد: بعد از ۱۵ ماه تعطیلی مسابقات شطرنج میزبان ۳ استان از سطح کشور و ۶ شهرستان از آذربایجان شرقی بودیم.
احمد کاری افزود: تمامی پروتکل‌های بهداشتی توسط شرکت کنندگان به صورت کامل رعایت شد و برنامه‌هایی برای برگزاری مسابقات بزرگ‌تر در فضای باز در نظر داریم که در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

مقام آوران مسابقات فوق به شرح زیر است:
جوایز اصلی
مقام اول: مرتضی عسگری از ابهر
مقام دوم: نیما حسین زاده از تبریز
مقام سوم: حمید رضا ابراهیمی از تبریز
مقام چهارم: سینا صائمی از تبریز
مقام پنجم: مهدی عیوضی از تبریز
مقام ششم: صاحب علی عطا نژاد از سهند
جوایز فرعی:
اول ۱۹۰۰: حامد فتحی از سهند
اول ۱۸۰۰: علی سیامی از صوفیان
اول ۱۷۰۰: احمد غفاری از تبریز
اول ۱۶۰۰: احد شریفی از تبریز
اول بانوان: زهرا قربانی از کلیبر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار