«سامان صفاری» در گفت‌وگو با پانا

ساخت فیلم خانواده «خرمدین» تلخ نیست؛ پیشگیرانه است

تهران (پانا) - «سامان صفاری» بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه فیلم «شهربانو» فیلم غم‌انگیز و ناامیدکننده‌ای نیست عنوان کرد که اگر فیلم‌هایی با موضوع اتفاق شوکه کننده خانواده «خرمدین» ساخته و اکران می‌شد، منجر به پیشگیری از بسیاری از اتفاقات تلخ در جامعه می‌شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ساخت فیلم خانواده «خرمدین» تلخ نیست؛ پیشگیرانه است

«سامان صفاری» بازیگر فیلم «شهربانو» است که یکی از فیلم‌های راه‌یافته به سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر است.

خوشحالم «شهربانو» به حقش رسید
صفاری در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه فیلم «شهربانو» می‌توانست در جشنواره ملی فجر به نمایش دربیاید که بنا به دلایلی نشد، عنوان کرد: «بسیار خوشحالم که «شهربانو» به حقش رسید. این فیلم جزو سه فیلم سینمای ایران است که در بخش مسابقه جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد و نشان می‌دهد «شهربانو» فیلم شریفی است. این فیلم زبان مادرانه جذابی دارد.»
وی افزود: «درباره کاراکتر خودم باید بگویم لحن متفاوتی دارد و ایفای این نقش کار سختی بود و جا دارد از خانم صدر عرفایی و خانم بحرالعلومی به خاطر این اعتمادی که داشتند، تشکر می‌کنم.»
پیشگیری اتفاقات خانواده خرمدین با فیلم‌هایی مانند «شهربانو»
صفاری در واکنش به این موضوع که فیلم محتوای غم‌انگیزی دارد، گفت: «چرا می‌گویید غم‌انگیز و ناامیدکننده؛ این فیلم زندگی واقعی یک مادر را نشان می‌دهد. مگر در زندگی خودمان لحظات تلخ نداریم؛ در این فیلم خیلی‌ها امید را در پایان دیدند. همچنین اتفاقات دردناکی که در جامعه وجود دارد و اخبار آن را می‌بینیم. به نظر من اگر فیلم‌هایی با موضوع اتفاق شوکه‌کننده خانواده «خرمدین» ساخته و اکران می‌شد به نظرمن خیلی می‌توانستند از این اتفاقات دردناک پیشگیری کند.»
بازی در سریال «روزهای آبی» برای احترام به روستاییان پذیرفتم
در ادامه سامان صفاری درباره حضورش در سریال «روزهای آبی» درباره دلایل پذیرش نقشش در این سریال گفت: «رفتن از فضای پایتخت به منطقه بکر و موضوعاتی که به روستاییان مربوط می‌شود برای من قابل احترام بود و همین تفاوت‌ها نسبت به سریال‌های قبلی‌ام باعث شد حضور در آن را بپذیرم.»
وی درباره محتوای این سریال عنوان کرد: «محتوای فیلم تم سیاسی و طنز دارد و همین باعث می‌شود که بیننده خود را داشته باشد البته برای خود من فیلم‌نامه و کارگردان در انتخاب یک کار خیلی اهمیت دارد.»
«روزهای آبی» باعث شد شبکه پنج دیده شود
صفاری با اشاره به اینکه این سریال از زمان پخش تاکنون کم‌تر دیده شده است، اضافه کرد: «باید بپذیریم که شبکه پنج مخاطب زیادی ندارد ولی همین که ۱۰ قسمت از یک سریال حدود یک میلیون دیده شده، یک رکورد است و اگر این سریال از شبکه‌های اصلی پخش می‌شد، خیلی بیشتر موردتوجه قرار می‌گرفت.»
سامان صفاری با اشاره به مظلومیت سریال «روزهای آبی» در روند پخش از تلویزیون اظهار کرد: «هنوز خیلی‌ها خبر ندارند این سریال در حال پخش است یکی از کارگردانان تماس گرفت و گفت کار شما خیلی شریف است اما مظلوم واقع شده است. به نظرم وقتی سریالی در آی فیلم پخش شود، بسیاری درباره آن حرف خواهند زد چون معمولاً به این طریق از پخش سریال‌ها باخبر می‌شوند. بااین‌وجود خوشحالم که در این سریال بودم، شبکه پنج هم از کار راضی است و ما باعث شدیم بینندگان، شبکه پنج را هم ببینند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار