من رأی می‌دهم زیرا، رأی من در ساختن ایرانی آباد و پیشرفته تاثیر فراوانی دارد

اسلامشهر (پانا) - دو هفته دیگر تا انتخابات 1400 باقی مانده‌است. افراد نظرات متفاوتی در خصوص علت رأی دادن دارند. یکی از شهروندان اسلامشهر معتقد است رأی می‌دهد، زیرا رأی او در ساختن ایرانی آباد و پیشرفته تاثیرگذار است.

کد مطلب: ۱۱۸۸۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
من رأی می‌دهم زیرا، رأی من در ساختن ایرانی آباد و پیشرفته تاثیر فراوانی دارد

صفر شکوری پدر یک خانواده، در خصوص دلیل رأی دادن به پانا گفت: «با عدم شرکت در این انتخابات بسیار مهم، کشور به دست کسانی می‌افتد که لایق اداره کردن‌ آن نیستند. من رأی می‌دهم زیرا نمی‌خواهم این امر اتفاق بیفتد.»

او در ادامه به جمله شهید سلیمانی که دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران، دفاع از اسلام است، اشاره کرد و گفت: «شرکت در این انتخابات در واقع دفاع از جمهوری اسلامی ایران است، بنابراین رأی مردم بسیار در دفاع از اسلام هم اهمیت دارد.»

در ادامه به سراغ حمیده دمیرچی، مادر این خانواده رفتیم و دلیل رأی دادن او را جویا شدیم که در این رابطه اظهار کرد: «انتخابات همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، متعلق به ما است. من رأی می‌دهم زیرا رأی من در ساختن ایرانی آباد و پیشرفته تاثیر فراوانی دارد.»

او با اشاره به توصیه‌های رهبر انقلاب در رابطه با انتخاب فرد شایسته جهت انتخابات ریاست‌جمهوری، ادامه داد: «یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب کاندیدای ریاست جمهوری اسلامی این است که به فردی رأی بدهیم که بتواند به خوبی کشور را از این مشکلات نجات دهد که می‌توانیم ویژگی‌های رئیس جمهور را در منویات رهبری دریابیم.»

خبرنگاردانش‌آموز: فاطمه شکوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار